Merhaba arkadaşlar yeni bölüm sizlerle gençler çok kitap yazdığım için ve artık yetişemiyorum ve bu yüzden de çok yoruluyorum.Beni beklediniz ve anlayışınız için de bunun işin sizlere çok Mahçupum bu yüzden de hepinize çok çok teşekkür ederim.Arkadaşlar yeni bir karar aldım bu kararım da bölümleri uzun tüp ve geç bölüm yayınlamak en azından bunu hak ettiğinizi düşünüyorum ben ve bu yüzden de sizin fikirlerini öğrenmek isterim.
İyi okumalar
''Olumsuz düşünme ,olumsuz düşünme , kötü düşünme ki kötü olmasın. derler halk deyişi ile düşünmedim. Aldığım her nefes de yaşadığım hayatta asla düşünmedim.Sevdim,Aşık oldum evlendim. Yaşadığım her günü her anı dolu dolu yaşadım pişmanlığım olmadan yaşadım.Şimdi ise kötü düşünmemek için her şeyi yapıyordum.Kendi kendimi bitiriyordum.
Savaşıyordum !
-Ağrılarını hafifletemem bebek için sakıncalı olacak ve bu yüzden de kendine çok dikkat etmelisin. Sabahları bebeğin gelişimi için bir iğne yazıcam şuanda dünyaya gelse bile yaşayamaz .Bunu hızlandırmak için iğne olman şart.
Çağdaşın verdiği haberle anında yıkıma uğramıştım. Bütün merkez sistemim çökmüş düşünce sistemimi faaliyete sokamıyordum. Kendimi bu kadar çaresiz asla hissetmemiştim.Gözümden süzülen yaşı belli etmemek için silerken aniden açılan kapıya bakışlarımı yolladım.
Mehmetin alıp verdiği derin nefeslerle beyaz olan gömleği kirliye dönmüş dudağının yarılması olması ile bakışlarımı ondan kaydırdım gömleğinin kollarını kırarak kamuflaj yaptığı gözümden kaçmamıştı.
Karnıma bağlanan aletler bebeğin kalp atışlarını hafif bir şekilde odada yankılanırken ultrasona çevirip ekranda ki bebeğime baktım. Korkuyordum kocamı kaybettiğim gibi bebeğimi kaybetmek istemiyordum.
-Nasıllar ! diye çıkan sesi ile gözlerimi yumump açtım. Bunu soran adam bir saat önce beni hastanede tek başına bırakıp giden adam Kocamdı.Yakıyordu beni hem de çok yakıyordu. Evlilik sürecinde kendi eşlerinizi daha iyi tanırsın kavramı gerçekten de doğruymuş ben tanımaya başlamıştım.
-Mehmet ufakl..
-Bebeğin. dediğinde Çağdaşı kesmişti kafamı çevirip ona baktım.Bir kavga daha kaldıracak gücüm yoktu. Çağdaş bana bakıp tekrardan Mehemte döndü.
-Peki Mehmet bey bebeğinizin sağlık durumu ciddi.Melisin böbr..
-Melis hanım. dediğinde Çağdaş derin bir nefes alıp verdim.Mehmetin bu davranışını anlam veremezken Çağdaşa baktıp gözlerimi yumdum. Oda aynı şekilde gözlerini kapatıp açtı.
-Mehmet bey Melis hanımın sağ böbreğinde büyüme var ve bu yüzden henüz gelişimini tamamlamamış bebeğinizin hareket alanını küçültüyor. Bebeğiniz henüz daha ciğer geliş.
-Melisin hayatı durumunu etkiliyor mu ? diye sormasıyla bakışlarım aniden onu bulmuştu. Dudağındaki kurumuş kanla birlikte elmacık kemiğin de hafif bir morartı görmüştüm. Nasıl bu kadar çabuk vazgeçe biliyordu oğlundan. Derin bir nefes alıp verdim.
-Mehemt bey Melis hanıma şuanlık bir tehlike sarfetmiyor.Sadece böbrek ağrısı olacaktır. Hamile olduğu için ilaç kullanması bebek için riskli ola bilir.
-Oğlum ? dedi.
-Melis hanımın her sabah yapılması gereken bir iğnesi olucak oğlunuz için şuanda daha ciğerleri gelişmediği için dünyaya gelse de korkarım ki yaşatmamız biraz mucize olacak. dedi.Mehmet kafasını olumlu anlamda sallarken Çağdaş da bana dönüp tebessüm ederek odadan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Püsküllü Belam
RomanceSerinin ilk kitabı ! Gerçek yaşanmış bir aşk hikayesi dır. Not:Mehmetin melisi tavlama maceraları :) yoğum aşk ,sevgi,tutku , romantik içerir.