Mehmet'ten
Melis yaklaşık 11 saat dır yoktu her nereye gittiyse çok iyi saklanmıştı. Beni terk etmişmiş ti.Alkol ünitesine gidip Jack Danıeis şişesini aldım ve iki viski bardağıyı ile salonun en köşesin de oturdum .Kafamın uyuşmasını istiyordum viski bardakların içine buz koyup içkiyi Jack Danıeis döktüm. Benim hatam dı onu kaybetmeye nasıl alışacaktım onsuz yaşamaya ilk kavga da beni terk mı edecekti?Dış kapının sesini duydum.Gelen Sinan ola bildiğini düşünüp arkamı kapıya dönmedim bile. Tek derdim Melisime kavuşmaktı.
''Buldunuz mu '' deyip içkimden bir yudum aldım. Sinan Melisi bulamamış Olca ki konuşmuyordu ve bu beni daha çok sinirlendiriyordu.
''''Cevap versenize lan ''deyip ayağa kalktım yüzümü kapıya döndüm.Melis karşımdaydı meleğim bana gelmişti.Bana bakıyordu kızarmış gözleriyle bana ne oldu der gibi bakıyordu.Bir an kafamı toplayamadım Jack Danıeis beni çok çarpmıştı diye düşünürken ellerimle gözlerimi ovuşturdum sonra tekrardan baktım melis karşımdaydı.
''Meleğim deyip ona doğru ilerledim' 'konuşmuyordu. Kolundan tutup onu kendime doğru çektim. Kokusunu çok özlemiştim bir elimle beline dolanırken diğer elimle kafasını kendi bedenime sabitliyordum saçlarının kokusunu içime çekiyordum beni bırakmamış bana geri dönmüştü .Kendimden ayırıp
''Özür dilerim hayatım ben gerçekten çok özür dilerim biliyorum affetmeyeceksin ama söz veriyorum bir daha kıskançlık yapmayacam seni üzmeyecek söz veriyorum hayatım' 'deyip onu bunundan öptüm, anlından öptüm onu çok ama çok özlemiştim.
''Tamam hadi toparlan Mehmet sen neden alkol aldın ''
''Neden mı ?Sabah uyandığım da yanım da yoktun bütün evi dolandım bahçelere baktım yoktun aklım çıktı başına bir iş geldi diye. Arıyorum cevap vermiyorsun mesaj atıyorum onada cevap vermiyorsun. Tekrar bir daha aradım bu sefer telefonun kapandı.Burda da delirdim sen neredeydin evden nasıl çıktın ?''
''Çitlikteydim''
''Ne b*k aramaya gittin? oraya kiminle gittin ? hadi gidiyorsun niye haber etmiyorsun burada delirdim ben hiç mı aklına gelm..?''deyip sözümü kesti Melis kollarımdan çıkıp oturma gurubunun ortasında bulunan masaya eğildi ve masanın üstün deki kağıdı bana uzattı.''
''Her ne kadar sana küs olsam da sorumsuz biri değilim ben merak edersin diye sana not bıraktım.Ama sen notu görmemişsin bile yani boşu boşuna telaş yaptın''deyip deyip notu elime tutuşturdu. Ve mutfağa doğru ilerledi.
''Sen kimle gittin oraya ? deyip melisin peşinden mutfağa girdim;
''Ayşe teyzeyle gitdim.Ahmet amca getirdi bizi''
''Sen beni delirtecek mısın ? ne kadar rahat söylüyorsun aklım çıkıyordu benim burada bütün gün neler düşündüm farkında mısın?
''Bak bu yüzden gittim '' deyip masanın üstündeki sepeti gösterdi. Kafamı kaldırım;
''Nedir bu ''
''Sevdiğin kümes yumurtaları bunları toplamak içim gittim'' deyip sepetin içinden yumurtayı alıp bana attı.
''Hayatım sakin ol ne yapıyorsun '' birinci yumurtadan saklanırken. İkinci yumurtayı eline aldı;
''Ne mı yapıyorum ?''deyip. İkinci yumurtayı bana attı. Yumurtalarımdan nasibimi almamak için mutfağın kapısını kendime siper ediyordum.
''Yeter artık Mehmet yeter delirttin beni. Ben sana yumurta toplamak için çiftliğe gidiyorum '' senin bana dediğine bak deyip deyip tekrar yumurta fırlatıyordu mutfağın kapısından kırılmış yumurtalar akıyordu resmen Melisin içinden şeytan çıkmış gibiydi. Bağrışmalarımıza korumalar kapıdan içeriye girmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Püsküllü Belam
RomansaSerinin ilk kitabı ! Gerçek yaşanmış bir aşk hikayesi dır. Not:Mehmetin melisi tavlama maceraları :) yoğum aşk ,sevgi,tutku , romantik içerir.