Aşk Meyvesi

2.6K 91 5
                                    

Mehmet'ten

Melisi şirkete bırakır bırakmaz şirkette toplantım vardı.Daha doğrusu açık söylemek gerekirse bizim bu Adnan ibnenin kardeşi ile son anda öğrendiğim toplantımız vardı.O yüzden bu toplantıya katılmam lazımdı normalde toplantılara fatih katılıyordu benim imzam gerekli ise fatih bana özet geçtikten sonra imzalamam gereken yerleri imzalıyordum.

Bugün şirkete kesin Melis gele bilirdi o yüzden onun gelmesine hazırlıklı davranıp yol üstünde gül satan kadınlardan gül alıp arabanın vites bölümüne koydum.Tabikide romantik olmak kötü bir şey değildi ama dışarıda görünen imajımı zedelemem lazımdı.

Şirketin önüne geldiğimde arabadan inip anahtarı valeye verip seri şekilde şirkete girdim. Bu gömlek gerçektende beni rahatsız ediyordu.Bir türlü şu klasik giyinmeye alışamamıştım ne var yani şirkette de kot ve tişört giyinsem hayır yanı ne oluyor gömlek giyince daha mı resmi oluyorsun arkadaş.

Bir kere bu gömleğin içindeki adam aynıysa ne giyerse giysene DEĞİŞMEZ. İki iki dörttür yani bu asla değişmez bir adam kırkında neyse yetmişinde de odur yani o yüzden bu klasik giyime karşıyım ben bunu melis bildiği için de bir gömlekli görünce hatun kıskandı resmen.

E ama kıskanılmayacak da adam değilim ki yani her şey yerli yerinde tamam azcık da kel olsam da iyiyim yani.

-Hoş geldiniz Mehemt bey. Kafamı yana çevirdiğimde sekreterimin değiştiğini gördüm tabi en son olanlardan sonra o karıyı öldürmediğime dua etmesi lazımdı.

-Hoş bulduk sana yapmamam gerekenleri söylediler mı ?Kız kafasını olumlu anlamda sallayıp önündeki küçük defterden yazdıklarını okumaya başladı.

-Tamam , tamam neyse ne senden önceki sekretere ne olduğunu biliyor musun ? deyip sözünü kestim.Kız kafasını olumlu anlamda salladı

-Evet efendim.Kafa mı olumlu anlamda sallayıp önündeki defteri göstererek;

-İyi güzel o zaman oraya not al Melissa Ateş nami değer Başkan eşim gelirse ona burada kötü muamele edilirse senin sonun öncekilerinden daha kötü olur anlaşıldı mı ?deyip sert bir bakış attım.

Kız zar zor yutkunup kafasını olumlu anlamda salladı. İnsanları korkutmayı seviyordum her ne kadar zarar vermesem de tehditle işimi çok çabuk hallediyordum.Odama girip ceketimi çıkartmadan fatihin odasının numarasını tuşladım.

-Neredesin kardeşim ya seni arıyorum sürekli ?

-Nerede arıyorsun Fatih.

-Kardeşim sen bir telefonuna bak istersen.

-Tamam bakarım da ben şirketteyim neredesin.

-Toplantı salonundayım sende gelsende başlasak.

-Tamam geliyorum.deyip telefonu kapattım. Masanın altın da bulunan kasayı açıp silahımı belime taktım. Biliyorum o ibnenin kardeşi silahlı olmasa da gene kendimi riske atamazdım odanın kapısını açıp yeni sekretere toplantıda olacağımı söyleyip seri şekilde toplantı odasına ilerlerken cebimdeki telefonu çıkartıp 50 adet arama ve bir de görüntülü mesaj olduğunu gördüm.

Toplantı odasına girmeden melisimin görüntülü mesajını açıp baktım. Ona yolladığım ayıcıklı çiçek yerine ulaşmıştı.Tebessüm ederek toplantı odasına girdim.Fatih ayağa kalkıp.

-Mehmet bey.deyip elini bana uzatıp.Mehmet bey şirketimizin en büyük hissedarlardan biridir ve kendisi de genel müdür yardımcımızdır.Masadaki her kez bana olumlu anlamda kafasını sallarken.

Püsküllü BelamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin