-Evet dinle sadece .-Tamam seni dinliyorum.deyip elleriyle yüzümü kavradı.Bana aşkla bakıyordu.Her Zaman gibi verdiğim kararla ya aşkla bakacaktı yada nefretle. Ve nefretle bakması ona hiç yakışmıyacaktı.Belki düğünde olduğumuz için kavga etmeyecektik.
-Ben çok düşündüm Mehmet biliyorum kısa sürede aldığım bir karar belkide hayatımın sonuna pişman olucam sürekli sorunlar yaşıyacam.deyip Mehmet'in gözlerinin içine baktım merakla verdiğim kararı öğrenmek istiyordu.
-Benim her türlü yanımda olacağını biliyorum iyi kötü ama ben kıyamam Mehmet yapamam ona kıyamam.deyip ona baktım. Gözlerindeki mutluluğu göre biliyordum. Bir an iki eliyle kafamı kavrayıp anlıma kocaman bir öpücük kondurdu.
-Seni seviyorum.deyip dudaklarıma bir öpücük kondurdu.O sırada çalan şarkıyla herkes halay pozisyonunu almıştı.Masadan kalkıp fatihin yanına yanına gidip elindeki gravat başına bağlayıp cep mendilini alıp Fatihi tuttu.
-Ne oluyor oğlum.
-Baba oluyorum Baba diye bağırdığını göre biliyordum.Ayakkabılarımı giyinip kalktım.
-Şaka mı diyon Kuzen.Fatin sesiyle bana baktığını gördüm.Bende tebessüm edince Fatih Mehmet'e sarılıp tebrik etti.Fatihi çekiştirerek halayın en başına gitti herkes Mehmet'e bakıp kahkaha atıyordu. Fatih de Mehmet'in neşesine eşlik ediyor ara sıra.
-Amca oluyorum.deyip bağırarak müziğin hızına göre halay çekiyorlardı.
Güzeller içinden
Bir seni seçtim
Kalbimi sana ben sana verdim deyip bana bakıyordu.Verdiğim karar Mehmet'in bu komik hali gerçekten beni çok güldürmüştü. O bu mutluğu hak ediyordum.Elindeki Mendili hiç yorulmadan havada sallıyordu.Şarkının bitmesiyle Fatihe bir şeyler deyip yanıma geldi. Kollarını açıp sarıldım boynuna İşde ben bu kollarla huzurluydum.
-Her zaman yanında olucam hem senin hemde bebeğimizin değip elimi karnına koydu. Kollarımı kravatını sökmek için kaldırdım.
-Bir tane karnım da var bir de sen çocuk olma deyip kravatı kafasından çıkarttım.Salon birden bire karanlığa bürünmüştü hiç bir yer görünmüyordu.
-Mehmet neredesin deyip elimle onu aradım.Herkes hepsi bir ağızdan aa lamaya başlamışlardı.
-Bitanem burada kal ben gidip bir bakıcam.
-Tamam çabuk ol .deyip olduğum yerde kaldım. Bir den salon da müzik sesi yükseldi (aşağıda)
(Arkadaşlar bundan sonraki bölümü şarkı eşliğinde okumanızı tavsiye ederim :)
Ne oluyordu böyle hala bir şey anlamıyordum. Müziğin peşinde sadece beyaz bir ışık bir noktada yanıyordu. Ve etraf hala karanlıktı. Kısa süre o beyaz ceketli bir adam gördüm Mehmet'e çok benziyordu.
Sevgimi yücelttin
Gülüşüme layıksın artık
Gel bana var bana melodim
Olacaksın gelinim
Şarkı söylüyordu.Işıklar biraz daha loş bir durum almıştı. Etrafımdaki kişileri seçe biliyordum.Mehmet'in yanına doğru yavaş ilerledim.Herkesin için de bana şarkı söylüyordu. Gözlerim dolduğunu hissede dolduğunu Mehmet'in bulanıklaşmasıyla anlaya biliyordum. Ona doğru ilerleyip ellerimi boynuna dolayıp sarıldım. Tek elimi belime dolayıp küçük küçük adımlarla dans ettik.Kafasını kaldırıp anlıma anlını dayadı.Etrafa ki alkış sesleri kulağıma uğultu gibi geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Püsküllü Belam
RomansaSerinin ilk kitabı ! Gerçek yaşanmış bir aşk hikayesi dır. Not:Mehmetin melisi tavlama maceraları :) yoğum aşk ,sevgi,tutku , romantik içerir.