Sadece Bir Tebessüm Et Sen

2.8K 98 2
                                    



Arkadaşlar yeni bir kitab yazdım ilk tanıtımını yaptım.buse ve Sinan'ın yaşanmış aşk hikayesi karanlığımın Güneş'i
Buse Mehmet'ini Amerika'da ki kuzeni Sinan da bildiğiniz üzere koruması bu yüzden kitaba bakmanızı istiyorum büyük ihtimalle onların bir macerasını yayınlıyacam kitabı şimdiden kütüphanenize eklemeyi unutmayın..





Gözlerimi gün ışıyla açtım. Ah melisin bu odasını benim sınırımı bozuyordu Ben bu tavandaki camlara gazete kağıdı kapatmam lazımdı.Bu böyle olmuyordu.Hayır camın bir amacı olması lazımdı bana göre amacı hiç bir şeydi.

Ama benim sevgilime göre uyandığında ilk gökyüzünü görecekmiş.Uyurken de gökyüzünü izleyerek uyuyacakmış nasıl bir amaçsa bu.Dışarıya sıkıntılı bir nefes verip koynumda uyuyan melise baktım.Akşam harika bir gece geçirmiştik azda olsa özlemim dinmişti.

Melise kucağımı çekip sıkıca sarılıp omuzuna başına koyup kokusunu derin içime çektim.Nasıl bu kokuya 4 gün uzak kalmıştım ben.

-Günaydın hayatım.Melisin sesiyle kafamı kaldırıp kucağıma çektim onu.

-Günaydın hatun.deyip ellerimle karnı gıdıklayıp. Yataktan hafif doğrulup melisi tam gıdıklamaya başladım.Melis yatakta kahkaha atarken bende tebessüm ederek ona bakıyordum.

-Haa..hayatım dur yapma.deyip kahkaha atan melise

-Demek öyle ha durayım.deyip daha beter gıdıklamaya başladım.Melis bir den bağrınca durup ona baktım.

-Ne oldu hayatım.

-Canım yandı Hayatım deyip eliyle karnını tuttu.Melisin elini tutup kaldırdığımda ön dudağımı dişledim.

-Ne var ne oldu hayatım.deyip yatakta doğruldu. İşte şimdi sıçmıştım ben kafamı kaldırıp melise baktım.Melis yatakta doğurup karnına bakmaya çalıştı. Onu engelleyip dudaklarına yapıştım hemen.

Melis şaşırmış olucak ki başta öpüşüme karşılık vermemiş sonradan karşılık vermişti.Dudaklarımdan ayrılıp gözlerimin içine baktı.

-Karnıma ne oldu.Gözlerimi kaçırarak tebessüm ettim.

-Yok bitanem bir şey olmadı neden sordun ki.

-Karnım ağrıyor hayatım deyip eliyle tişörtünü sıyırmasıyla bende kendimi yata atıp melise baktım.Gerçekten de durumum vahimdi karnı gördüğünde benim canıma okuyacaktı.

-YUHHHH!! Ohaaa.Melisin tepkisiyle kafamı çevirip ona baktım.

-Aaa hayatım çok ayıp deyip sarıldım ona şimdi şebekliğe vurmanın zamanıydı. Ne kadar şebeklik o kadar da yumuşama.

-Bırak ya akşam deyip yatakdan toparlandı.Tamam yani akşam biraz canını yakmış ola bilirdim.Ama ne yapayım 4 gündür sevgilimi görmüyordum.

-Oyoyoy benim sevgilim atarlanırmış.deyip onu yatağa yatırdım.

-Bırak Mehmet ya karnımdaki morlukları görmüyormusun?deyip tekrardan yatakdan doğrulurken bende tekrar yatağa çekip yatırdım onu.

-Tamam hayatım kabul ediyorum canını biraz yakmış ola bilirim.deyip dudağına küçük bir öpücük kondurdum.Melis beni elleriyle iterken

-Biraz mı ?deyip bana baktı.Canını yakmıştım ama elimde değildi yani sanırım en son karnını ısırdığımda büyük ihtimalle olmuştu morluk.

-Tamam biraz çok yakmış ola bilirim hatun ama ne yapığım hala doyamadım sana.deyip tekrar yanağına küçük öpücük kondurarak boynuna doğru ilerledim.Melis hiç bir şey demeyip yastığına kafasını gömdü.

Püsküllü BelamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin