Lanet olsun !!! kasıklarımdaki sancıya dayanamıyordum.Normalde de böylemi oluyordu bu yada sürekli böylemi olacaktım.Mehmet'in kollarının arasındaydım ama ne kadar çok ağrım vardı her ne kadar çaktırmasam da en sonunda dayanamayıp bağırdım.-Ahhhh aaa Mehmet!!!.Elimle kasıklarımı tutuyordum.
-Bebeğim ne oldu.
-Kasıklarım çok ağrıyor bu normal bir şey mı?
-Geçmesi lazımdı hayat...demeden tekrar bağırmıştım. Koynundan çıkıp yatakta cenin pozisyonunu atmıştım.Mehmet'le bakamıyordum bile allahım ne rezil bir durum ilk gecemden rahatsızlanmıştım bile
-Hayatım kalka bilir mısın hadi üstünü giyin hastaneye gidelim .
-Ne!! Saçmalama istersen ne diyecez doktora. Sen dolaptan bana eşortman takımımı ver mümkünse iç çamaşırlarımıda
-Bebeğim al ben ben özür dilerim lanet olsun bunu ben yaptın sana.deyip elini dolabın kapısına vurdu.Yatakta doğrulup eşortmanlarımı zar zor giymiştim kafamı ona çevirdim. Pantolonunu giyinmişti bile çok gergin görünüyordu.
-Hey buraya gel hayatım iyiyim .deyip onu yanıma çağırdım.Hızlıca yanıma oturmuştu elini elimin üzerine kasıklarıma koymuştu.
-Bebeğim hala açıyor mu?
-Hıhı biraz.Yataktan kalkıp hızla odadan çıktı.Nere gittiğini şuanda düşünemiyordum bile ağrım çok fazlaydı.
-Bebeğim şifren kaç
-1208
-Bu bizim tanışma günümüz değilmi seni cafede ilk gördüğüm gün ağustosun 12 sı.
-Evet sevgilim.Ağrım çoktu yatakta kıvranıyordum da telefonumla oynuyordu resmen
-Alo burcu .Burcu mu ? Gecenin bir yarısı neden aramıştı bu burcuyu.
-Burcu melisin kasıkları çok ağrıyor. Bir ilaç adı söyle en gidip alayım.
-Tamam tamam .Telefonu kapatır kapatmaz hızla aşaya indi tekrardan ağrıdan aklıma gelmiyordu ne yapacağını ne düşündüğünü bu neyin sancısı olduğunu hala anlayamamıştım. Hiç böyle bir ağrı yaşamamıştım. Kısa sürede elinde sıcak su torbası ve bitki çayıyla odaya gelmişti.
Mehmet arkama geçip beni kendine çekti. Ona yaslanıyordum ellerim hala kasıklarımdaydı oda ellerini ellerime koydu.
-Geçecek şimdi hayatım. Şu çayı iç geçiçem şimdi. Kafamı olumlu anlamda sallayıp bardağı elime aldım. Onun elleri hala kasıklarımdaydı sıcak su torbasını kasıklarıma koyup onu orda sabitleştiriyordu.
-İnşallah.
-Hayatım sen İzmir'den döndüğümüzde neden burcuya görünmedin. Bu durumda sana kızmam lazım biliyorsun dimi. Bide bana gittim dedin.
-Hayatım biliyorum yalan söylediğim için özür dilerim ama gidemedim sende sürekli sorunca bende gittim dedim.
-Ah Melis ah yarın gidiyoruz o polikliniğe üstelik bende gelicem.
-Tamam.deyip olumlu anlamda kafamı salladım. Gece 3 olmuştu biri kapıyı kırarcasına yumrukluyordu.
-Mehmet kapı kıracaklar.
-Korkma bebeğim Sinan öküzüdür o eczaneye yollamıştım onu deyip. Arkamdan çıktı. Bitki çayı iyi gelmişti bana azda olsa hafiflemişti ağrım birden bire midemin bulandığını hissetdim.Yatakdan doğrulup odamdaki banyoya koştum mehemtin geleceğini bildiğim için banyonun kapısını kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Püsküllü Belam
RomanceSerinin ilk kitabı ! Gerçek yaşanmış bir aşk hikayesi dır. Not:Mehmetin melisi tavlama maceraları :) yoğum aşk ,sevgi,tutku , romantik içerir.