Mehmet'in telefonun çalması üzere gözlerimi açtım. Bu adam telefonunu neden benim komidinın üstüne koydumuş.Hızla yatak da doğrulup telefonu elime aldım arayan yabancı numaraydı Mehmet'i uyandırmaya çalıştım ama maalesef uyanmıyordu. Bütün gece uyumamış gibi uykusu ağırdı ısrarla çalıyordu en sonunda dayanamayıp telefonu açtım.
-Efendim.Telefonun başında her kim varsa konuşmuyordu aldığı nefesi duya biliyordum.
-Kimsiniz? Aloo
-Hımm Melis Mehmet yok mu?
-Şeyma şuanda Mehmet müsait değil bir şey mı var?
-Ben onunla konuşmak istemiştim.
-Benimle konuş o zaman Şeyma.-Neyse ben Mehmet'i sonra ararım görüşürüz.deyip telefonu kapatacakken bir an
-Şeyma saat 12 de Moda kafede olurmusun seni bekliyecem konuşmamız lazım?
-Tamam.deyip telefonu kapatmıştım. Bu gün bu işe son vermem lazımdı. Sürekli Mehmet'in ayarlarıyla oynamasına izin veremezdim en önemlisi de sürekli onu araması beni gerçekten geriyordu.Sonuç da kalbi bana aitti ama bu tür psikopat aşkların neler yapa bileceği biliyordum.Telefonu yerine koyup yatak dan kalkıp sessizce odadan çıkıp mehemtin odasına doğru ilerledim.Mehmet'in dolabını açıp kıyafetlerimi aldım. Benim dolabımda da Mehmet'in eşyaları vardı hemen hemen ihtiyacı olan şeylerim de buradaydı. Üç ayda bu kadar yol kat edebilmiştik kıyafetlerimi giyinip banyoya gittim rutin işlerimi halledip makyajımı yaptım telefonun saatine baktığım da geç kaldığımı fark ettik.Mehmet küçük bir not yatıp yastığımın üzerine koydum.
Seri şekilde evden çıkıp arabama bindim. Sessizliği bastırmak için arabanın cd çalarını açtım.(multimedya) şarkının sözleri beni eskiye gönderdi Mehmet'i ilk hayatıma nasıl soktuğum ne zaman ona aşık olduğumu en önemlisi de ne zaman kalbime girdiğini yaşadığım dolu dolu üç ayı hepsi aklımdan geçti istemsizce tebessüm ettim. Kliniğe geldiğimde tekrardan arabamı park etmek için yer aramaya başladım her seferinde park yeri aramaktan bıkmıştım. Gelişi güzel bir arabanın arkasına park edip kliniğe giriş yaptım.
Çok açtım direk odama doğru yürüyüp sekreterime bakmamla yerimde kalmam bir oldu.
-Günaydın Melis hanım.
-Günaydın da Ayten'e ne oldu.
-Melis hanım Ayten iki aylık izin almış Ali bey geçici olarak sizin asistanlığını ve sekreterliğinizi yapmam iç..
-Tamam anladım ,senin adın ne peki ?
-Yeşim melis hanım.
-ımm.. tamam Yeşim hassas olduğum kuralları bil..lafımı bitirmeden sözümü kesmişti.
-Evet melis hanım saat 10 da ikinci hastanızla birlikte kahve istiyorsunuz.Seanslarınızın saati saatine haberdar olmak istiyorsunuz.Seyans sırasında telefon ve görüşme kabul etmiyorsunuz .İptal edilen seansları bilmek istiyorsunuz.Hastaların dosyalarını düzeni..
-Tamam gayet iyi biliyormuşsun yeşim bana bir sandviç getirimisin? .deyip tebessüm ettim Yeşim kafasını olumlu anlamda sallayıp masasından çıktı. Bende direk odama girdim masamın üstünde çiçek vardı üzerinde herhangi bir not bir şeyde yoktu. Kesin Mehmet'in işiydi bu adam beni hem sinir ediyor hemde gönlümü almayı başarıyordu.
Telefonumu çantamdan çıkartıp Mehemti aradım.Çiçekler için teşekkür etmem için genellikle bana böyle sürprizler yapıp aramamı beklerdi. Telefonu açtı ve uykulu sesisle mırıldandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Püsküllü Belam
RomansaSerinin ilk kitabı ! Gerçek yaşanmış bir aşk hikayesi dır. Not:Mehmetin melisi tavlama maceraları :) yoğum aşk ,sevgi,tutku , romantik içerir.