Gizli Saklı İşler

3.6K 141 8
                                    


2 Ay sonra


Melis'ten

Mehmet'le tanışalı iki ay olmuştu tam tamına artık çoğu şeylere hazırdım. Bu süreç de sürekli yanımdaydı bazen sürprizler yapıp kliniğe bile geliyordu. Bazen akşamları ders çalıştığım için bu durumdan çok şikâyetçiydi sürekli yanımda olmak istiyordu buluşamadığımız günlerde ise benim uyumamı bekleyip evime giriyordu. Sabah uyandığım da yanımda ya uyuyor oluyordu yada beni izlerken görüyordum. Her fırsat da beni öperek yatağa getirmesini saymıyorum bile merak etmeyin hala aramızda öpüşmeden başka bir şey olmadı her ne kadar istese de kaçarak yada zamansız çalan telefonlar veya kapılar hep engel olmuştu bu duruma ben her defasına şükür etsem de Mehmet bu duruma çok şikayetçiydi.

Ben ise kaldığım yerden devam ediyordum çoktan yola çıkmıştım bile tabi bu aradada arabamı satıp kendime Volkswasgenin tiguan serisini almıştım güzel arabaydı rahat hızla kliğine giriş yaptım. Geç kalmıştım odama doğru hızlı adımlarla yürüdüm. Sekreterim beni görür görmez ayağa kalktı.

-Günaydın Melis hanım

-Günaydın Elif hızla odama geçiş yaptım. Doktor önlüğümü giyerken kapı açıldı.

-Melis hanım bu çiçekler size gelmiş.deyip çiçekleri bana uzattı.Bende elindeki çiçekleri alıp masama doğru yöneldim. Üzerindeki kartı açtım Ömrüme...


Bu çiçekleri Mehmet yollamıştı bana istemsizce tebessüm ederek çiçekleri kokladım. Çok güzel kokuyorlardı. Bu adama her gün bir kez daha aşık oluyordum. Bir anda kapı açıldı elimdeki çiçekleri masanın üstüme koydum.

-Ooo çiçekler vay vay

-Ay kardelen sen mıydın?

-Herhalde kızım eniştemiz yapmış yapacağını bakıyorum da .İstemsizce tebessüm etdim.

-Sen bırakta Mehmet'i hayırdır sabah sabah neye borçluyum bu gelişini.

-Canım akşam Mehmet'in doğum günüymüş berk de bir bar kapatmış ve tabikide sende geliyorsun. Ona sürpriz yapıcaz ve mümkünse bugün Mehmet'le buluşma anladığım kadarıyla Mehmet unutmuş

-Ama ben sevgilimi görmeden yapamam ki?

-Yok artık kızım ayrıl demedim. Sadece bugün görüşmeyin ha birde akşam için hazırlan en iyi elbiseni hazırla

-İyi ama benim çok işim var ve benim buna vaktim yok ki hiç ya.

-Canım kolay gelsin öpüldün deyip kapıdan çıktı. Kardelen resmen kaçmıştı. Allahım akşama nasıl hazırlanacaktım hem daha hediyem vardı. Masama oturup sekreterimi aradım onu odama çağırdım.

-Buyurun Melis hanım?

-Elif bugünlük seyans programını bana bilgi veririmisin?.

-Melis hanım bugün saat 3 kadar dolusunuz ilk olarak hastanız burcu hanım gelecek hatta şuanda içerde sizi bekliyor.

-Burcu hanımımda on dakika sonra yollaya bilirsin halletmem gereken işlerim var. Bu aradada seansları erteleye bildiğin kadar erteler mısın?

-Tabikide Melis hanım ben size haber veririm. Kafamı olumlu anlamda sallayım çıkabilirsin dedim. Telefonla moda evini aradım benim tarzımı yansıtan elbiseler her zamana vardı gerçektende harika modelleri vardı

-Buyurun Melis hanım nasılsınız?

-Merhabalar Ayten hanım iyiyim teşekkür ederim bana bu akşama çok acil elbiseye lazım elinizde var mı?

Püsküllü BelamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin