Sen Bir De O Adamı Gör :) :)

2.9K 124 4
                                    


-Bak etraf da ikimiziz hadi adil bir dövüş olsun o zaman deyip elimdeki silahı yanıma azcık uzağa fırlattım.Adnan delirmiş gözlerle bana bakıyordu. 

-Cesaretli çocuksun.deyip oda silahını fırlattı.Bir kaç adım yaklaşıp durdum.

-Senin gibi korkak bir adam olmaktansa cesaretli olup ölmeyi yeğlerim. Delirmişçesine gülüyordu o güldükçe ben daha çok geriliyordum.

-Baba olucak mışsın?deyip bir kaç adım bana yaklaştı.Baba olacaksın ama o çocuk dünyaya geleceğinden hiç emin değilim. Ellerimi yumruk yapıp siktim.

-Ne o Mehmet bey sessiz mı kalacaksınız?Artık canını yakmam için iki değerli şeyin var ve banada onları ortadan kaldırmak gerekiyor.deyip kahkaha attı.Daha fazla dayanamayıp Adnanın suratına yumruk salladım.

-Sakin sakin beni sınama yoksa seni gebertirim.deyip tekrar bir yumruk savurdum.

-Öylemi hadi gebert beni deyip bana yumruk savurdu.İster istemez bocalamıştım. Tekrar bana yaklaşıp yumruğunu havaya kaldırıp Melise yazık olucak senin gibi birine bulaştığı için deyip yumruğunu savurdu bana bene elimle yumruğunu engelleyip karnına vurdum.

-Sana son kez diyorum karımdan ve bebeğimden uzak dur.deyip karnına tekme attım.Yere iyice düşmüştü.Elimle açılan kaşımdan akan kanı silip tekrar onun yanına ilerledim. Saçından tutup geriye doğru kaldırdım.

-Sakin ben sınama karıma ve bebeğimden uzak duracaksın. Yoksa eni yaşatmam anladın mı beni deyip yerdeki elinin üzerine bastım.Sessiz ormanda onun çığlıklarıyla inliyordu.Arkamdan gelen silah sesiyle olduğum yerde kaldım kendimi riske atamazdım.Bunu yapamazdım

-Uzaklaş ondan bir hareket yaparsan hiç acımadan gebertirim seni.Arkamı dönüp adama baktım.O suratı aklıma kazıdım. Ondan intikamı mı alacaktım.Yavaşça geri  adımlarla ilerledim.Göz ucuyla silahıma bakıyordum.

-Adnannnnnnnnnn !!! Fatihin sesiyle arkamı döndüm.Elinde silah ve yanında 20 adam dan fazla adamlarla bana doğru geliyorlardı.

-Olduğunuz yerde kal yoksa Çok sevdiğin kuzenin ölür deyip. Silahı bana doğrultdu.Fatihin bir plan olduğunu biliyordum o bu konularda çok zeki bir adamdı benim gibi son silahını kendinden uzaklaştırdığında mutlaka yedeği vardı.

-Ooo Fatih bakıyorum ayaklanmışsın.

-Seni öldürmek için ayaklandım köpek.

-Bak kim var önümde göre biliyormusun.Kardeşin buradan sağ çıkmamız için onu öldürmemiz lazım.deyip sırtıma silahı dayadı Adnan köpeği. Bende  hiç düşünmeden.

-Çek vur lan çek vur bahane arama dedim.Fatih çok sinirlenmişti.

-Sakin ona bir şey yapma yoksa buradan sağ çıkmazsınız anladınız mı?

-O zaman bizi sağ çıkart Fatih. Kuzenin de yaşasın ne dersin.

-Tamam şimdi hepimiz geri çekilecez sende kuzeni mı bırakacaksın?

-İyi teklf.. adam sözünü bitirmeden arabadan gelen korna sesleriyle hem adnanın hemde korumasının dikkati bozulmuştu.Bende adnana kafa atıp onu acıyla baş başa bırakırken bizim taraftan silah sesleri patlamıştı. Yerdeki silahı alıp ayağa kalkmam la korumasının silahının patlaması üzerine kendimi yerde buldum.Omzumda bir acı vardı lanet olsun !

-Hayııııııırrrrrrr !!!!! Fatihin bağrışma sesini duymamla silah seslerin karşılıklı patlamasına şahit olmuştum.Şimdi ise iki karşılıklı silahlar patlıyordu.Bir ağacın arkasına geçip Fatihe iyi olduğumu göstermem için baktım. Fatih benden emin olunca ağacın arkasından ateş etmeyi kesmedi.Kafamı omuzuma çevirip yaranın durumuna baktım. Kurşun seyirmiş ti sadece fazla ciddi bir şey yoktu. Beyaz gömlek giydiğim için kolumdan akan kanı haddinden fazla gösteriyordu. Kurşun sesleri kesildiğin de Fatih adamların peşinden gitmesi için 5 den fazla kişi yollayıp benim yanıma koştu.

Püsküllü BelamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin