Benim Ailem Olumusunuz ?

2.7K 95 10
                                    



Mehmet'ten

  Bazen küçük şeylerin pişmanlığını yaşarsınız ya iş işten geçtikten sonra keşke söyleseydim de benim sevgilim beni savunsaydı dersiniz yada tam tersi önleminizi en baştan almak istersiniz. Şuanda olduğu gibi Melis bir fırtına gibi masada eserken her şeyi yanlış anlamıştı .Fazla büyütülecek bir durum yoktu yani tamam ya doğruyu söylemek gerekirse Melisin yaptığı doğruydu yani hoş demin olan şeylerde doğru değildi.

-Abi kızların nerede oldukları belli değil daha doğrusu telefonları kapalı.Sinanın olumsuz cevabı canımı iyice sıkmıştı.Hayır kız küfret ama neden telefonunu kapatıyorsun ki ben nasıl bulacam şimdi onu

-Kuzen ben Elif ulaşamıyorum.

-Bende ulaşamıyorum zaten Kuzen.deyip ona bakarken.Melisin bana attığı en son mesajını tekrar okudum.Kendi kendine bir insan neden bu kadar kuruntu yapar ki hayır anlamadığım beni bir dinlese zaten bir hatam olmadığını anlayacak.

-Mehmet oğlum ne yapacaz ya .Kafamı çevirip fatihe baktım.

-Lan aq zaten senin yüzünden Melise ulaşamıyorum birde ne yapacaz diye soruyorsun elinin körünü yapacaz Fatih anladın mı elinin körünü yapacaz.

-Ne bağrıyon oğlum ya nerden bileyim ben böyle olacağını. Hayır kızın anlında yazmıyor İzmirli bilmem ne kahvaltı evinde garson diye.

-Sus oğlum yemin ediyorum seni gebertirim.Ulan Osman babamın yanında şekilden şekile girdim. Adam zaten kızını bana vermek istemiyor bu yaptığınla tam oldu .

-Oğlum ben mı dedim kıza numaranı yaz telefonuna diye.

-Bak hala konuşuyor deyip sert bakışlarıma ona yollarken. Fatih elinde sürekli Sudeyi arıyor sürekli sıkıntılıda ofluyordu.

-Abi bir sorunumuz var? Elimdeki sigarayı içime çekip Sinana baktım.

-Neymiş kızlar yok ortada bundan daha büyük sorun ne olabilir.deyip anlamsızca ona bakarken Sinan elindeki telefonu kapatıp

-Abi Buse hanım ortada yok yani biz kavga etmiştik en son. Yerimden kalkıp Sinana baktım.

-Ha siktir işde şimdi maf olduk. Ara Buseyi çabuk.deyip elimdeki sigarayı söndürüp akara atarken  Ellerimi belime koyup sinana baktım.

-Abi telefonu kapalı.

-Of Allahım off nerede bunlar.

-Kuzen büyük ihtimalle Busede onun yanında.

-Bende bundan korkuyorum işde of allahım ya ne yapacaz kızlara nasıl ulaşacaz.deyip ellerimi kafamın arasına alırken ne yapacağımı bilmiyordum.

Osman babaya hayatta sormazdım sormayı geçtim kızının nerede olduğunu bana asla demezdi abisinden yardım istesem hayatta yardım etmezdı.Baldızında yardım edeceğini sanmıyorum hoş Melisin nerede olduğunu bile bilmiyordu. Kafamı kaldırıp sinana baktım.

-Sinan emniyetteki adama kızların numarasında en küçük bir hareket olduğunda hemen haber versin bize .Sinan kafasını olumlu anlamda sallayıp yanımızdan uzaklaşırken.Fatihe baktım.

Ulan bu çocuk ne öküz bir uşaktı ya hayır işin komiği madem bir halt yiyorsun bare üstünü kapat sen ne diye Sude hakkında kıza cadı diyorsun.Hayır o bir şey değil seni ben kurtardım ama yinede ben hatalı oldum.

-Acıyormu lan.deyip tebessüm ederken.Fatih anlamsızca bana baktı.

-Ne acıyormu lan ?

-Oğlum Sude patlattı ya sana .deyip ona kahkaha atarken Fatih eliyle yanağını tutup ovuştururken.

Püsküllü BelamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin