İyi geceler arkadaşlar yeni bölümü umarım beğenirsiniz. Bol votelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum hikayemizi önermeyi unutmayalım. Bu aradada multimedyadaki müzik benden okuyucularıma gelsin ilk dinlediğimde gerçekten de aşk ömürlük hayatınızdaki gelip geçici insanlar için üzülmeye değmez en azından Benim için öyle. İyi okumalar..
En son kavgamızdan sonra dört gün geçmişti üzerinden hemen hemen her gün çalıştığım yere kalpli kutular için de çikolatalar yolluyordu bana ve şafak sayar gibi gün sayıyordu.Bu beni çok güldürüyordu.Bir bakıma adet görmem onun elinden kurtulduğumun resmi kanıtıdır kafamı dinliyorum çoğu zaman ama işde gereksiz kavgalarda olmuyor değil.Ama yinede gönlümü almayı başarıyordu ama kafamdaki Şeyma sorusuna hala bir cevap bulamamıştım.Halada merak ediyordum tabikide.
-Canım Napıyorsun.
-Gel bir şey yapmıyorum yemeğe çıkıçam şimdi gel.deyip onu içeri davet ettim. Kardelen biraz yorgun gibi yorgun gibi görünüyordu kesin bir şey olmuştu.
-Senin neyin var hastamısın?
-Yok sadece biraz moralım bozuk öyle önemli değil.
-Anlatırsan dinlerim biliyorsun dimi.deyip elini sıktım.Kafasını olumlu anlamda salladı ama bitkin görünüyordu gerçektende.
-Biliyorum canım saol teşekkür ederim beraber Eminönü'ne gidip balık ekmek yiyelim mı hem havada almış oluruz.
-Tabikide.deyip masamdan kalkıp hazırlandım hava gerçektende soğutmuştu artık çantamı alıp çıktık çıkarken de sekreterime yemeğe çıktığımı söyleyip hızlı bir şekilde otoparka inip kardelenin arabasınına doğru yürüdük kardelenin çanı çok sıkıntı her ne olduysa gerçektende kötü görünüyordu.Yola çıktığımızdan beri hiç konuşmadık.
-Canım ne oldu berk mı bir şey yaptı?demiştim.Ne yapayım dayanamamıştım bu sessizlik de canımı sıkmıştı.
-Allah onu kahretsin.
-Ne oldu canım sorun ne?
-Hamileyim ben.Kardelenin bu cevabına bir an ne diyeceğimi şaşırmıştım gözlerimi açmıştım şaşkınlıktan.Ağzımdan sadece ''Yok artık ''çıkmıştı.Kardelen ciddi gibi duruyuyordu bir an kendime gelip ;
-Eminimsin Şey yani kardelen ne diyeceğimi bilemedim.
-Sorun değil canım biliyorum çok şaşırdın ama bende bugün öğrendiğimde daha çok şaşırdım.
-Nasıl anladın yani kaç aylık yad haftalık.
-20 günlükmüş .deyip eli karnına gitti.Çok kötü görünüyordu daha doğrusu kafasında ne yapacağını bilmiyordu.Yemek yiyeceğimiz restoranın önüne gelmiştik. Arabayı park edip restoranda doğru ilerledik.Manzarası harika olan bir masaya oturduk.Kardelene cevirdim kafamı n yapacağına karar vermemiş gibi bir hali vardı.Çantasından telefonunu çıkartıp Eminönü'nün resmini çekip faceboktan paylaştı . Garsona balık ekmek siparişi verdik ve kardelenin canı çikolatalı toplar çekinde onu da sipariş verdik. Masanın üzerindeki elini tuttum.
(Arkadaşlar ben sizin için resimleri birleştirdim resimler kardelene ve melise aittir)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Püsküllü Belam
RomanceSerinin ilk kitabı ! Gerçek yaşanmış bir aşk hikayesi dır. Not:Mehmetin melisi tavlama maceraları :) yoğum aşk ,sevgi,tutku , romantik içerir.