Melisin yere kapaklanması bir an için beni korkuturken seri şekilde Melisin yanına gidip ellerimle bedenini kavrayıp kucakladığım gibi hastaneye seri adımlarla girdim. Nermin annem kızının adını sayıklarken babaların kurbanı bırakıp benim peşimden hastaneye girmişlerdi.Bu kurban olayından benim haberim yoktu hoş olsa da buna karşı gelir daha uygun bi şekilde adağımızı adardık. Melisin gözlerinin önünde kurban kesmek pek akıllıca değildi.
-Burcu doktoru çağrın hemen. Acil de gürlerken hemşireler bir tarafa koşarken acilin doktoru yanıma gelmesiyle Melisi sedyeye yatırıp saçlarını okşamaya başladım.
-Ben doktor Oğuz hastamızın neyi var ?
-Eşim hamile hastanenin kapısında bayıldı düşerken de başını çok şiddetli çarptı.
-Tamam Asu hanım hasta yakınını lütfen dışarıya çıkartın. Verdiği emirle kumral yaklaşık 1.65 boyunda olan hemşire kolumu tutup beni kapıya götürürken gözlerimi bir an bile Melis'den ayırmamıştım .Beni dışarıya attıklarında Nermin annemin Osman babaya söylemleri kulaklarıma dolmuştu.
-Mehmet ne oldu. Burcunun telaşlı bir şekilde bana koşmasıyla Burcunun kolunu tutup olanların hepsini anlattığımda Burcu kafasını salladığı gibi direk içeriye girmesiyle aralanana kapıdan Melisime baktım Oğuz bozuntusu karımın gözlerine ışık tutuyordu. Şuanda önemli olan karımın sağlıydı ve düşerken betona nasıl kafasını yaralamadı diye düşünüyordum.
-Tamam sakin olurumsunuz ? deyip arkamda kavga eden babamları sakinleştirmeyi denemiştim. Şuanda Melis'den uzak durmak bana ölüm gibi geliyordu. Hem karımın hem de bebeğimden uzak durmak bana saatlerce gelmişti. En son darlanıp hastanenin duvarına bir yumruk atıp derin nefesler almaya başladım.
-Damat benim kızım güçlüdür ona bir şey olmaz.
-Biliyorum baba. deyip ellerimle başımı sabitleyerek ovuşturdum. Kapının açılmasını istiyordum artık karımın bebeğimin yanında olmak istiyordum. Kapının açılmasıyla arkamı dönüp dışarıya çıkan Oğuz ve Burcu doktora baktım.
-Burcu!!
Burcu kafasını yerden kaldırıp bana bakarken gözlerimin dolduğunu puslandığın da anladım erkek adam ağlamazdı ama içerde yatan söz konusu benim canımın içi ise erkeklik gururun siktir et. Oğuz boğazını temizlerken gözlerimi burcudan alıp Oğuz'a ölümcül bakışlarımı yolladım.
-Melis hanımın sağlığı iyi şuanda hiç bir sıkıntısı yok. Hamileliğe bağlı tansiyon düşüklüğü başına aldığı darbe ile biraz baş ağrısı yaşaya bilir ama gebeliği sürecinde ilaç alması yasak olduğundan şuanda sadece dinlenmesi gerekir.
-Bebek. deyip Burcuya baktığımda tebessüm ederken kafasını olumlu salladı.
-Merak etme korkulacak bir şey yok Melis de bebekte çok sağlıklı. Şuanda uyanmıştır bile hamileliği sürecinde yalnız kalmamasına özen göstermeniz lazım bu arada da biraz protein ağırlıklı beslenmesi lazım.
Kafamı olumlu anlamda sallayıp Melisin bulunduğu bölmenin kapısını açıp içeriye girip kapıyı arkamdan kilitledim.Meleğim yatağında uyuyordu tebessüm ederek ayaklarının uçuna oturup elini tutup öptüm.
Onu kaybettiğimi düşündükçe deliriyordum bunun düşüncesi beni bu kadar delirtirken onu gerçektende kaybettiğimde ne yapacağımı düşünemiyordum bile.
-Selam. kafamı kaldırıp melise baktığımda tebessüm ederken dudaklarına küçük bir öpücük kondurdum. Aynı hızla da anlına bir öpücük kondurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Püsküllü Belam
RomantizmSerinin ilk kitabı ! Gerçek yaşanmış bir aşk hikayesi dır. Not:Mehmetin melisi tavlama maceraları :) yoğum aşk ,sevgi,tutku , romantik içerir.