Bu Sefer Bitdi

3.4K 150 1
                                    




''Mehmettttt''

''Aq Melis yavaşla ''

''Mehmet fren frenler tutmuyor''

''Nasıl tutmuyor hayatım sakin ol tamam''

''Nasıl sakin olayım Mehmet frenler tutmuyor''

''Hayatım sakin ol tamam 5 km ilerde  çevreyolundan ayrılıyor çevre yolundan ayrıl bizim çiftliğe giden yola giriş yap ''

''Mehmet korkuyorum ölmek istemiyorum''

''Bebeğim korkma bir şey yok  ölmene izin vermiyecem ''Mehmet telefonu kapatmıştı korkuyordum sinirliydim lanet olsun neden hep beni bulurdu böyle şeyler çevreyolundan çıkıp adını bilmediğim bir yola girdim dikiz aynasından Mehmet'e bakıyordum arkamdan geliyordu.


Mehmet'ten

Telefonu kapatıp polisi aradım durumu bildirip kapattım hemen berki aradım inşallah bu saat de iş yerinde değildir

''Oo naber abi''

''Abi nerdesin sen ''

''Yoldayım hayırdır kardelende yanımda ''

''Uzun hikaye abi melisin bize ihtiyacı var bizim şile yolunundan bizim çiftlik yoluna gel acilen ''

''Tamam abi yakınım oraya zaten 5 dk  ordayım' 'telefonu kapatıp Melisi aradım

''Bebeğim sakin ol tamam  mı ? bak şimdi berki aradım burada olacak ''

''Özür dilerim ben sadece şaka yapmak istedim ölmek istemiyorum Mehmet' 'ağladığını sesinin titremesinden anlaya biliyordum.

''Hey sakin olurmusun bitanem biraz  ölmeyeceksin bak şimdi berk geliyor. Melis hızın kaç ?''

''140''

''Tamam bebeğim şimdi beni iyi dinle sakin el frenini çekme çok hızlısın yavaşlayamazsın berkte arkamda ben seni arıyacam ''telefonu kapatıp beri aradım

''Abi ne oluyor''

''Kardeşim önce melisin arabası var frenleri tutmuyor çok hızlı ben onu sollayıp önüne geçiçem sana dörtlüleri yaktığım da ikimizde hızımızı düşürüp melisin arabasını hızını düşüreçez tamam mı ?

''Tamam kardeşim başlayalım ''telefonu kapatıp Melisi aradım cevap vermesini beklemeden

''Bebeğim şimdi seni sollıyacam  önüne geçiçem dörtlüleri yaktığım da sende dörtlülerini yakacaksın berk  de arkanda olacak  bitanem hızını kesmek için yavaşlıya caz berk arkanda  olacak sakin korkma tamam mı ?

''Tamam hadi artık başlayalım ''tamam bitanem  deyip Melisi sollayıp önüne geçtim çok korkmuştu bunu yüzünden  anlaya biliyordum. Arabanın dörtlülerini yaktım ve dikiz aynasından baktım melisde yakmıştı.

''Bebeğim hazır mısın ?''

''Evet''hızımı az düşürdüm. Ve çok geçmeden berk de arkadan melise vurduğunu duydum çok geçmeden Melis de arabasıyla arabanın arkasına vurdu;

''Hayatım hızın kaç ''

''120''

''Tamam o zaman tekrardan yapalım korkma tamam mı ?''

''tamam' 'Tekrar dörtlüleri yakıp berke Melis aracıyla işaret yolladım çok geçmeden tekrardan Melis arabanın arkasına vurdu

''Hızın kaç Melis ''

''100 ''

''Hadi bir daha deneyelim '' deyip tekrar dörtlüleri yakıp kapattım ve çok geçmeden tekrar Melis arkamdan bana vurdu.

Püsküllü BelamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin