Çikolata Dünyası

2.5K 98 7
                                    




Aklım hala Mehemt deydi. İçimde bir sıkıntı var belkide motorunu kullanması beni rahatsız etmişti. Yada alkollü olup saçma saban şeyler yapması. Kafamı rahatlatma için sıcak bir iyi geleceğini düşünüp koridordaki banyoya girdim. Üzerimdekilerden kurtulup aynada karnıma baktım.İstemsizce tebessüm ettim karnım henüz büyümemişti ama içimdeydi.


Hala benimle olduğunu verdiği huzurla sıcak suyun altına girdim.Yaklaşık 20 dakika kadar sıcak suyun altıda kalmıştım seri şekilde duşa kabinden çıkıp banyoda üzerimi giyindim. Banyodan çıkıp odama ilerledim saçımı kurutmadan yatağımın üzerindeki telefonu alıp parmak iziyle tuş kilidini açtım.

Mehmet whatsp dan resim yollamıştı bana hızlı bir şekilde resmi açtıp baktım. Elinde içki bardağıyla poz veriyordu. Bende sadece iç iç yazıp yolladım. Öküz adam ben on az iç diyorum o bana eline içki bardağıyla resim yolluyor.

-Teyzeeee.Aşadan gelen seslere kulak kabartıp odanın kapısını açıp. Ablamın 3 yaşında bir oğlu vardı ve henüz boyu kısa olduğu için henüz kapıyı açamıyordu.

-Efendim balım deyip kucağıma aldım onu. Boynuma sarılıp kafasını boynumla omuzum arasındaki çıkıntıya sokup sağ baş parmağını emmeye başladı.

-Sanırım birilerin uykusu gelmiş deyip yatağımın üzerindeki pikeyi açıp.Ali ile yatağın içine girdim. Kısa sürede ablam kapıda belirirken elimle sus işareti yaptım kafasını olumlu anlamda sallayıp odanın kapısını sessizce kapattı. Bende Ali yatağa yatırıp nefsinin düzene girmesini bekledim. Yavaşça gözlerimi kapatıp kendimi uykuya teslim ettim.


***

Ağzımdaki kuruk içimi yakıp kavursa da zar zor gözlerimi açtım. Çok uykum var çok yorgundum sanki bir haftadır hiç uyumamış gibi hissediyordum. Yanımda yatan Alinin açılan üzerini örtüp boşta bulunan yastığı yanına koydum. Telefonu alıp parmak iziyle tuş kilidini açıp saate baktım saat gecenin 3 dü ve hiç bir şekilde ne Mehmet yazmış nede aramıştı. Seri bir şekilde mutfağa ilerleyip Mehmet'i aradım cevap vermemişti. Seri bir şekilde mesaj atıp beklemeye başladım neredeydi bu adam.


Yaklaşık yarım saat içinde ona 50 tane mesaj atmıştım ve 50 kerede aramıştım hala bir cevap yoktu. Koltuk tan kalkıp ne yapacağıma karar vermeye başladım. Annesine gideceğini söylemişti saate baktığım da saat 4 olmuştu.Türkiye'de saat yeni yeni 3 olacaktı. Sakin olup düşünmeye başladım annesini arasam olay büyüyecekti.Telefon rehberini açıp Berki aradım. İki üç aramam dan sonra telefonda berkin uykulu sesini duydum.

-Baldız hayırdır ya.

-Berk rahatsız ediyorum ama ben Mehmet'e ulaşamıyorum herhangi bir sıkıntı yok dimi? Berkin sesi kesilmişti.

-Alo Berk,orda mısın?

-E..evet buradayım.Berk kekelemişti bir şeylerin döndüğünü farkına varmam uzun sürmemişti.

-Berk Mehmet nerede.

-Baldız uyuyordur o evde olacaktı.Berke cevap vermeden telefonu suratına kapattım. Tekrar Mehmet'i aradım yine her hangi bir cevap yoktu. Sakin olmam gerekiyordu sakin kalmam lazım dı kendim değil ama karnımdaki için bunu başara bilmem lazımdı. Salon daki camı açıp bahçeye çıktım.

Düşün Melis düşün kimi araya bilirsin. Ah Mehmet ah sana bunu ödetecektim yeminle sana bunu ödeticem.Aklıma Sinan gelmişti telefon rehberine girip Sinanı aradım.

-Yenge hayırdır bu saat de ?

-Sinan Mehmet nerede bilgin var mı?deyip telefon da bekledim Sinan telefon da uyuya kalmıştı derin bir nefes alıp sakin ce

Püsküllü BelamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin