Bir insan bu kadar güzel ve kana karışan uyuşuturu misali mutluluk yaşabilir mi? Hayatım boyunca hiç bir kadın için endişelenmemiştim. Melis öyle bi işlemişti ki içime o olmazsa nefes alamayayım gibi oluyordum.Odaya çoktan gelmiştim. Hala uyuyan güzelime bakıyordum. Yavaşça kaşlarını çatmasından uyanmak üzere olduğunu anladım.-Günaydınnn sevgilim. deyip tebessüm ederek ona baktım.Bu kız her geçen gün daha mı ne güzelleşiyordu bu kız melis gözlerini ovuştururken yatak da genleşirken bende ben de kollarımı sırtına dolayıp onu kendime çektim.
-Günaydınnn hayatımda nedir bu sevgi.Kafamı eğip melisin saçlarını koklamaya başladım.
-Günlük oksijenimi alıyorum sevgilim.deyip saçlarının kokusunu içime çekip kafamı hayata kaldırdım.
-Melis senin bu kokun var yeminle ilaç gibi günlük iki doz çekiyorum bir gün idare ediyorum valla.deyip tekrardan omuzuna bir öpücük kondurdum.
-Hadi kalk artık kahvaltı yapalım.deyip kucağından kakılarken Mehmet konsolun üzerindeki tepsi yatağa koydu.
-Buyrun prenses hazretleri.
-Hayatım bunlar harika görünüyorlar.
-Biliyorum deyip omuzlarımı silkerken ona tebessüm ettim.Melis gerçekten de bu kahvaltı olayına şaşırmıştı daha önce ona çok kez kahvaltı hazırlamıştım ama bu gün yatağına kadar getireceğim kahvaltıyı tahmin bile etmemişti. Tepsiyi melisin önüne koyup çatla bir peynir alıp Melisin ağzına koydum.
-Seni seviyorum.Duyduğum sesle kafamı melise kaldırıp tebessüm ettim.Şuanda aramızda duran kahvaltı tepsisini bir kenara bırakıp dudaklarına yapışasım geliyordu.
-Bende seni seviyorum hatun hadi sen kahvaltını da yap sonra sana seni eve bırakayım.
-Neden sen nereye gidiyorsun.
-Bitanem yarın İzmir'e gidicez ya sen evde hazırlan bende arabayı servise getireyim akşamda yola çıkarız.deyip ağzıma bir salatalık atarken melisde kafasını olumlu sallarken portakal suyundan bir yudum aldı.
-Hayatım ben tek gitsem iyi olur yani sen de ailenle gelirsin.
-Unut o işi
-Neden ama.
-Seni İzmir'e tek yollayamam da ondan deyip sert bakışlarımı ona yollarken. Oda kafanı eğip önündeki kahvaltıyla ilgilendi. Bende buğazımı temizleyip konsolun üzerindeki ilaçları tepsinin kenarına koyup yatakdan kalktım.
Dolap dan eşyalarımı alıp giyinmeye başladım.Bugün çok işim vardı öncelikle hastaneye uğramam lazımdı Çınarla konuşmam lazımdı.
-Hastaneye uğrayalım mı ?Tebessüm ederek Yatak da oturan sevgilime baktı.Kafamı olumlu anlamda sallayıp.
-Uğrayacaktım bende bugün hazırlan istersen.Melis kafasını olumlu anlamda sallayıp önündeki tepsiyi konsolun üzerine koyup dolaptan yeni kifayetlerini alıp seri şekilde giyindi.
-Hazırım hadi gidelim.Melisin sesiyle arkamı döndüm neydi bu hız şimdi anlaşılan Melis hala Çınar için hala korkuyordu.Yada hala kendini sorumlu hissediyordu.Melisin elini tutup hızla evden çıkıp arabaya bindik.
-Hafta sonu Sinanlarda gelecek mı ?Melisin sorusu üzerine kafamı geçici olarak ona çevirdim.
-Valla hayatım bilmiyorum ama umarım ki gelmezler helede o Buse cadısı .deyip gazı kökledim. Melisin kahkaha atması yüzümde sıcak bir tebessüm oluşturmuştu.
-Hayatım kızma kıza yani biraz sakar felan ama sevimli kız yani.
-Yaaaa yaa ne sevimli ne sevimli.deyip tebessüm ederken.Melis tekrardan kahkaha attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Püsküllü Belam
RomanceSerinin ilk kitabı ! Gerçek yaşanmış bir aşk hikayesi dır. Not:Mehmetin melisi tavlama maceraları :) yoğum aşk ,sevgi,tutku , romantik içerir.