İlk Kalp Atışı

2.7K 111 7
                                    




-Mehmetttt.

Gözlerimi yavaşça açtığım Melisimin boncuk gözlerini görüp tebessüm ettim gözlerinin içiyle tebessüm ediyordu bana .Kolumu hareket ettiremiyordum serumum çıkmıştı.Kafamı kaldırıp nerde olduğumuza baktım.Hala hastanedeydik en önemlisi ise burcu bir makinanın başında

-Hadi bakalım baba adayı kalk artık.Yataktan doğrulup melise baktım gözlerinin içi gülüyordu.Anlına bir öpücük kondurdum.

-Günaydın hayatım.deyip ellimi karnına koydum.

-Günaydın hadi uyandın mı? Kafamı olumlu anlamda sallayıp gözlerimi kırpışrım.Burcu hala odada makinanın başındaydı.

-Burcu biz ne zaman hastaneden çıkabiliriz.

-Şimdi hep birlikte görecez.deyip makinayı melisin başına doğru sürdü. Yataktan kalkıp anlamsızca burcuya baktım.

-Burcu ne oldu!Melis iyimisin sen ağrın mı var ?Neden beni uyandırmadın?

-Hayır hayatım iyiyim bir şeyim yok sadece bebeğimize bakıcaz.Dışarıya derin bir nefes verdim. Rahatlamıştım bebeğimi görmek bana iyi gelecekti. Burcu melisin açmış olduğu karnına sümüksü jel sıkıp makinanın adaptörünü melisin karnına jelle birlikte dairesel çiziyordu.

-Evet yiğenim burada deyip.Makinayı bize doğru çevirdi. Hey sanki eskisinden birazcık daha büyüktü.Melisin elini tutup öptüm gözlerinin dolduğunu bildiğim için gözlerine bakmadım benim bile gözlerim dolmuştu.

-Nasıl durumu? diye sordum Burcuya bakıp. Burcu makinanın tuşlarıyla oynayıp.

-Dediğim gibi dikkat edeceksin canım.Daha doğru Melis riskli bir gebeliğin olucak. Melisin gözlerinden akan yaşları silip kafasını onaylar derecesinde salladı. İkimizde sessizdik sadece siyah beyaz küçük bir ekrana bakıyorduk.Makinadan çıkan seslerle ve Burcuya baktım.Melisin elimi tutup.

-Mehmet bir şey oluyor ona.demesiyle gözlerine baktım.Korkuyu gördüm bende korkuyordum.

-Ne oluyor Burcu bir şey desene.Burcu kafasını çevirip bize tebessüm etti.

-Meraklanmayın bu duyduğunuz ses bebeğinizin kalp atışları.

-Bu nasıl kalp atışı bu çocuk içerde boğuluyor mu?Burcu tebessüm ederek bana baktı.

-Tabikide boğulmuyor sadece şuanda sıvının içinde olduğu için sesi öyle.deyip makinanın ses seviyesini yükseltti. Melisin elini tutup bebeğimizin ilk kalp atışını duymuştuk.Bu küçük ceviz kadar olan nasıl büyüyecekti.

-Peki biz ne zaman cinsiyetini ögrenecez.

-3 ay sonra ondada bebek gösterirse.Melise yaklaşıp onu dudağından öptüm.Burcu elindeki adaptörü makinaya takıp Melise baktı.

-Canım hamileliğinde çok dikkatli olman lazım pazartesi günü karama testleri yapmamız lazım sana ihmal etme lütfen.

-Etmem Burcu ben yurtdışına çıkıçam iki gün sonra malum sınavlarım var herhangi bir sorun olur mu? Melise baktım direk doğru iki gün sonra gidecekti. Sınavları vardı ve beni yanında istemiyordu.

-Dikkat etmen şartıyla gidebilirsin.Ama dediğim gibi bebek hala riskli bir iki gün oradaki hastanede de tedbir amaçlı görünmen lazım.Melis kafasını olumlu anlamda salladı.

-Peki canım saol.

-Saol burcu yapılması gereken var mı bir şey ?deyip yataktan kalktım.

-Şuanlık görünmüyor.Hastaneden çıka bilirisiniz eve gittiğinde mutlaka dinlenmek şartıyla deyip melisin elini tutudu.Melis kafasını olumlu anlamda sallayıp bende aynı şekilde kafamı sallayıp.

Püsküllü BelamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin