Sadece Benimsin Benim

2K 84 8
                                    




-Hayatım..

İşde bu sefer kırmıştım çocuğun kafasını Mehmet'in kafasına vurmam ile Mehmet birden bir balkon kapısının önüne yığılmıştı. Eliyle ensesini tutuyor acı acı inliyordu.

-Ya senin neyşin vardı balkonda .deyip onu tutarken Mehmet hala gözleri kafalı feleğini şaşırmış bir şekilde acı acı inliyordu.

-Kırdın yemin ediyorum  kırdın.Tebessüm ederek Mehmet'e baktım.Hala gözleri kapalı eliyle başını tutuyordu. Buzdolabından buz torbasını alıp kafasına koyup onu yerden kaldırıp sandalyeye otutdurdum.

-Oy kafammm.deyip elini ara sıra başından alıp kanıyor mu diye bakıyordu. Gerçekten şuan çok komikti.Kendimi tutamayıp kahkaha atarken.Mehmet ters ters baka bakıyordu.

-Gül gül daha evlenmeden dul kalacaktın.

Mehemtin sinirli tepkisi üzere gülmeyi kesip mermerin üzerinde duran sürahiden bir bardağa su koyup  Mehmet'e uzattım.

-Hayatım özür dilerim gerçekten ben Korktum.deyip karşısındaki sandalyeye oturup ona baktım.Çok sinirli bakıyordu bana gerçektende şuanda şansımı fazla zorlamam lazımdı.

-Siz zaten bana düşman kesildiniz ya sen beni öldürtereceksin yada O Buse.deyip bardağındaki suyu içip masanın üzerine koydu.Birden olduğum yerden sıçradım.

-Hayatım neden seni öldürtmek isteğim.Korktum eve hırsız girdi sandım .deyip yerimden kalkıp kafasındaki buz torbasını kaldırdım.

-Merak etme hayatım senin evine giren hırsız arkasına bakmadan topukları kıçına vura vura çıkar.deyip oturduğu yerden kalkıp tezgahın başına geçti.

-Tamam özür dilerim ama senin de neysin vardı balkonda .

-Hatun sana balık hazırlıyorum artı birde bu yetmezmiş gibi kafamı kırıyordun hala hatayı bende mı arıyorsun sen ? Tebessüm edip arkamı tezgaha yaslayıp balıklara baktım.Gerçektende bana balık hazırlıyormuş .

(Arkadaşlar Mehmet'in hazırlamış olduğu balıklar yani kötü görünmüyor :) )

(Arkadaşlar Mehmet'in hazırlamış olduğu balıklar yani kötü görünmüyor :) )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




Mehmet'in önüne geçip ellerimi boynuna dolayıp gözlerinin içine baktım.Gerçektende adamın kafasını kırıyordum. Hayır o bir şey değil genç yaşta dul kalıyordum. :)

-seni seviyorum.deyip dudaklarına masum bir öpücük bırakıp geri çekildim. Elindekileri mermerlere bırakıp ellerimi belime dolayıp beni kendine çekti.Tebessüm ederek ona baktığımda oda tebessüm ediyordu. Dudaklarıma eğilip beni sert bir şekilde öperken havalandığımı hissedip daha beter sıkı sarıldım.

Mehmet eliyle tezgâhın üzerindekileri  itip beni oraya oturtturup Üzerimdeki tişörtün eteklerinden tutup üzerimden çıkarttı.İkimizde birbirimizi deliler gibi istiyorduk.

Mehmet'i kendime çekip bana dokunmasına izin verdim. Onu hissetmek istiyordum sıcaklığını nefesini mehemt eliyle göğümsümü avuçlarken istemeden olsa ağızına bir inilti kaçmıştı.Mehmet geri çekilip.Gözlerimin içine baktı.

Püsküllü BelamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin