'Melisin İzmir'deki evinden bir kare resmi Melis çekmiştir)
Melis'ten
Mehmet'in evinden çıkıp bir taksiye bindim. Bu sefer kesin bitirmiştim canım yanıyordu yaşadıklarımız aklıma geliyordu ne çok şey yaşamıştık yeri geldik ağladık yeri geldik güldük evet sevmiştim onu ama bu şekilde yapamazdım.
''Hanımefendi nereye gidiyoruz''
''Atatürk Havaalanına''
''Tamam''
İzmir'e gitmeye karar verdim zaten gidecektim ama buradan erken gitmem gerçekten de iyi olacaktı. Canım yanıyordu evet lanet olası o deli çocuğu sevmiştim ama bunu da hak etmemiştim her zaman herşeyi alttan almaya çalıştım am abu seferini alttan alamazdım bunu yapamazdım benim hayatım silahların patlama sesiyle gelip geçen kurşunlarla olamazdı.
Bunları düşündükçe daha çok canım yanıyordu. Arabada duyulan müzik sesiyle daha çok üzülüyordum.(multimedya) nasıl bitirecektim içimde bu sevgiyi bu aşkı telefonum çaldığını duydum çantam dan çıkarıp baktım Mehmet arıyordu bitmişti artık aramasın diye telefonumu kapattım. Doğru olan buydu bitmişti ve artık geri dönüşü yoktu o seçimini yapmıştı.
''Buyurun hanımefendi'' taksiciye parasını verip arabadan indim. Uçak bileti almak için gişelere doğru ilerledim en yakın uçak bileti aldım ve saatin gelmesini bekledim.Kötü müydüm evet çok kötüydüm ben hangi ara bu duruma geldim. Aşka inanmayan ben aşık olmuştum kalbim acıyordu.Daha öncede bitirmiştim. Ama bu çok farklıydı kalbim acıyordu nasıl atlatacaktım bunu tek başıma nasıl bitirecektim
''Türk havayolları TK2827 sayılı İzmir yolcularının 101 nolu kapıya gelmeleri rica olunur''
Anosun sesini duyup 101 nolu kapıya doğru ilerledim. Kapılar açılıp uçağa geçtim. Evet gidiyordum buradan geçici bir süreliğine gidiyordum.Bu şehre döndüğüm de Mehmet'i unutacaktım ve kaldığım yerden hayatıma başlayacaktım bu daha önce yapmıştım ve halada yapabilirdim bunu atlata bilirdim.
Üniversite ilk defa aşık olmuştum oda dengesiz bir adama Umut'a 2 senelik bir ilişkimiz vardı ama bu iki seneliğin sonunda beni aldatmıştı. Hemde en yakın arkadaşımla ben bunları basmıştım daha doğrusu okul çıkışı bir şeyler yapacaktık fakat beni arkadaşıma tercih etmişti. Umutun evin de hadda umutun yatak odasında basmıştım onları hiç bir şey hissetmemiştim ona karşı belkide aşık değildim belkide olanları gördüğüm de midem bulanmıştı sadece nefret vardı o anda onları öldürmek bile istedim. Hiç bir şey yapmadım sadece ikisinin de yüzüne tükürüp çıktım evden onun için gözyaşı bile dökmemiştim.
Ama şuan da kalbim ağrıyordu canım yanıyordu kalbim ağrıyordu. Kısa sürede nasıl aşık olmuştum ben Mehmet'e neden bunu yaptı bana hala anlamakta zorluk çekiyordum. Bir adam kadar değerim yoktu bile kısa sürede uçak havalanmıştı. Gözlerimi kapatıp uyumaya karar verdim.İzmir'e indiğim de kendimi iyi hissetmek istiyordum.
Mehmet'ten
''Sinan şirkette ki adamları topla Melisi bulup buraya getirin bulamazsanız kendinizi öldü bilin''deyip telefonu kapattım.
Hala adam öldürmek istiyordum. Üç saat önce Melisle bu yüzden kavga etmiştik ve ben hala ölümle tehdit ediyordum adamlarımı. Onsuz yapamazdım ben o boncuk gözlerini görmeden yapamazdım istemsizce gözlerimden akan yaşlara hakim olamadım. Bu kız benim için çok önemli olduğunu fark etdim evet bana kızardı bende ona kızardım ama hiç bir zaman bitti dememişti bana ben onu kaybetmek istemiyordum. Telefonu cebimden çıkartıp berki aradım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Püsküllü Belam
Storie d'amoreSerinin ilk kitabı ! Gerçek yaşanmış bir aşk hikayesi dır. Not:Mehmetin melisi tavlama maceraları :) yoğum aşk ,sevgi,tutku , romantik içerir.