Tatlı Ve Sert

6.7K 235 4
                                    

     Sekreteremin elindeki kahve fincanına bir anlam veremiyordum.Ben büyük fincanda asla kahve içmezdim ve ben Türk kahvesi içerdim.
     "Ne bu " dedim sinir olmuş sesimle melis hanım bunu size biri beyfendi yaptı sinirlenmiş olduğumu anlamış olcakki ben ağzımı açmadan  kaslı çocuk dedı tamam koy ve çık dedim sertçe.
    Gerçekten de bu çocuk çok oluyordu.Ve artık sinirlerimi bozuyordu gözüm fincandaki kağıda ilişti açıp direk okudum;
 
      "Türk kahvesi sevdiğini biliyorum.fakat seni yansıtan caffe latte yaptım içerden saf temiz ve en önemliside masum dışardan ise sert görünen ama o sertliğin de yumuşak bir gülüş olan kahveyi tüketmeni istedim.senin kadar boncuk göz yapamasamda senin için yaptım.."
  
İstensizce tebessüm etmediğimi fark etdım.hoşuma gitmişmiydi "Evet" ilk defa bir erkek bana caffe latte yapıyordu.Ve beni yansıttığını söylüyor du of allahım böyle karşıma çıkmasını istemiyordum kı üstelik adınıda kaslı çocuk dedirtmişti acaba kardelenle konuştuklarımızı duydumu bence kesin yüzde yüz duydu duymasa böyle bir şey dedirtmezdi ki of allahım ne yapacam ben bu hissettiklerim her neyse artık gelip geçmesini istiyordum.
    Daha önce tadını bile bilmediğim gülen surat latta' den bir yudum aldım.GErçekten de insana iki duygu ifade ediyordu.
   Tatlı ve Acı gerçekten de harika bir tadı vardı.Ama bu kadar kolay pes etmemem lazımdı beni bu kadar basit şeylerle tavlamamalıydı.Evet kolay biri değildim belkide bu yüzden sevgilim olmamıştı uzun yıllar o yüzden uzatmanın bir anlamı yoktu sert ve imkansız olmam lazım dı.
   
   Allahım ne yapıyorum ben daha iki günlük tanıdığım Ada'm bana kendi eliyle latte yapmış bende kendimi özenli hissediyordum.kendime gelmem lazımdı onun bu jestlerine karşılık vermiyordum ve gelip geçişiydi belki benim zor biri olduğumu anladığın da benden vazgeçerdi.Evet kesinlikle vazgeçecekti bu derin düşüncelerim den ayrılıp hastam Asim beyi çağırdım işime yogunlaşmam lazım dı.


Mehmet'den

      Bekleme salonun da beklerken birden kapının önünden kardelen geçmişti.Aslında bu duruma çok sevindim çünkü koskoca kilinikte onu aramayıyacaktım.Kapıya doğru ilerledim kardelen diye seslendim birden arkasına baktı kısa bir merhabalaşmadan sonra kardelene Berki'n arabasının anahtarını uzatdım.

     O sıradada melisin sekreteri kardelene kardelen hanım Melis hanım kahve istedi siz istermisiniz dedı kardelen de kafasıyla yok saol Can'ım dedi.
    Hemen aklıma bir fikir gelmişti.babamala sık sık kavga etdigim için onun istediği bir evlat olmamak için üniversiteyi ingilterede okumuş ve bana asla para yollamayıp beni ona mecbur bırakmaya çalışmıştı ama ben buna rağmen asla yenik düşmeyip çalışmıştım Monmouth Coffee - The Borough da gercekten de Londra'nın en iyi kahve yeriydi sadece ihtiyacım olan da malzemelerdi.

     Kardelenden müsade isteyip sekreterin peşine takıldım.ve tahmin ettiğim gibi kahveleri kendileri yapıyordu.Sekreter hanım kahve yapmaya başlayınca Melis hanımın kahvesini ben yapmak istiyorum dedim ve bana doğru döndü Ne sıfatla ? Allahım bu sekreter gerçekten de çok gıcık Melis hanımın sevgilisi olarak deyip onu kenara itdim.Sadece anlamsızca suratıma bakıyordu.
     Tam tahmin etdiğin gibi fazla malzeme yoktu ama basit bir surat ifadesi yapa bileceğim kadar da kendimi profesyonel hissediyordum.
          Büyük beyaz fincanı aldım makinede sütlü kahveyi pişirirken Melis hanım Türk kahvesi içer sade orta şekerli  diye mırıldandı.CAnım artık böyle içer dedim.

   Ne yaptığıma anlam verememişti. Makinadan ses gelince ne çok sulu ne çok koyu kahveyi acık renkli kahveyi bardağa döktüm. Ve arkasındada çok sert bir kahve pişirip  acık renkli olan kahvenin üstüne şekil yaptım koca bir göz ve sıratan dudak :) :)

      Kalan kağıt bulup ona küçük ve anlamlı bit not yazdım.Gerçekten de bu kadar güzel olacağını tahmin etmiyordum.Notu kahve fincanın yanına koyup sekretere uzatdım buyur   Sekreter gerçekten ne olduğuna anlam verememiş gibi bana bakıyordu ve sanırım adını sorcaktı bende kaslı çocuk dersin dedim.

   Tebessüm ederek başını olumlu anlamda salladı. Tam arkasını dönücekken kulağına eğilip bir şey söyledim ve oda olumlu anlamda kafasını salladı..

   Günaydın Can'lar  yeni bölümü yayınladım umarın beğenirsiniz hikayeyi listenize eklemeyi unutmayın bol vote  ve yorum bekliyorum.Mehmetin bir sonraki planı ne olabilir acaba sekretere Melis içinmiş bir şey demişti yoksa sekreteremi sulanmıştı..
     Yorumlarınızı bekliyorum

Püsküllü BelamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin