Çift Köşe Jeton

2.2K 92 3
                                    




Ayla Çelik'in "Bağdat" şarkınıyı dinlemenizi tavsiye ederim harika sözleri var. Bence bu hikayeye yakıştığını düşündüm ve sizinde dinlemenizi tavsiye ederim..İyi okumalar.






Gözlerimi açmaya çalıştığım da ,başımda hissettiğim ağrı ve göz kapaklarımdaki ağırlık açmama engel oluyordu.Vücudum ise kendini o kadar yorgun ve bitkin hissediyordu ki herhalde şansım olsa hiç düşünmeden saatlerce uyurdum.

Ne kadar çok devam uyumak İstesemde ,gözlerimi açmaya çalışıp nerede olduğumu anlamaya çalıştım.O kadar yorgundum ki kendi odamda olduğumu bile anlamamam kolay olmamıştı. Ah akşam olanlar gerçekten de çok utanç vericiydi.

Yavaş şekilde yatakdan doğrulup mehemte seslendim anlaşılan mutfakta kahvaltı hazırlıyordu.Konsolun üzerindeki beyaz kağıdı alıp okudum.

''Günaydın hayatım benim iş yerine geçmem lazım bu gün çok yoğunum senin için Elife bir şeyler hazırlattım onları yemeyi unutma seni seviyorum bu aradada akşam ki hırçın sevgilimi daha çok sevdim :)

Vücudumdaki ağrılar yürümemi zorlasada zar zor adım atarak banyoya gide bilmiştim.Neden bütün iyi gecen gecelerin sonunda ağrılarla kalkıyordum ki. Birde hırçın sevgilim demiş allahım ne utanç verici ben akşam ne yaptım böyle.

Üzerimi çıkartıp sıcak su açtım. Aynada kendime bakarken bedenimdeki morluklar dikkatımı çekmişti. Artık biz normal insanlar gibi birlikte olamıyorduk karnımdaki morluk yavaş yavaş geçerken şimdi boynumda ve gönsümde yeni morluklara yer açılmıştı.

Ayı yavrusunu severek öldürürmüş ya benimkisi de o maksattı.Duşa kabinin içine girip kendimi sıcak suyun altına attım yorgunluğumu azda çok hafifletiyordu. Kısa sürede duşumu alıp üzerimi giyindim. Raporlu olmam gerçektende canım sıkıyordu evde yapacak hiç bir şeyim yoktu.

Odamdan çıkıp mutfağa ilerledim.Elif mutfakta yemek yaparken sessiz bir şekilde günaydın deyip tebessüm ettim.

-Günaydın Melis Hanım .Tebessüm ederek elife baktım. Masadan bir kaç bir şeyler ağzıma atıp elife baktım.

-Saat kaç Elif.

-Şuanda saat 10 geliyor Melis hanım.Baya bir uyumuşum ya kafamı olumlu anlamda sallayıp sallayıp karnımdaki ağrı ile birden masada bağırdım. Nerden çıkmıştı bu ağrı allahım her regli dönemimde ağrılımı geçmek zorunda.

-Melis hanım İyimisiniz?Kafamı olumlu anlamda salladım.

-Malum gün deyip ağrılarımızın arasından zar zor gülümsedim.Sanırım bu gün Burcuyu ziyaret etmem lazım.Yukarıya çıkıp üstümü değiştirip gerekli olanı yaptım.

-Elif ben çıkıyorum.deyip dışa kapıya doğru ilerledim. Ayakkabılarımı giyip telefonumla Mehmet'i aradım.Tabikide önemli bir şey yoktu ama hastaneye gidiyordum bilmesi lazımdı. Asansöre binip aşaya indim.Mehmet hala telefonuna cevap vermemişti.

En sonunda pes edip telefonu kaptım. Sitelerden çıkış yaparak yol kenarından taksi beklemeye başladım.Aynı zaman dada Burcuya geldiğimi haber vermek için telefonumu çıkartıp burcuyu aradım

-Efendim canım

-Canım müsait misin bir beş dakikanı alıcam.

-Tabikide canım.

-Burcu ben sana geliyorum.Yani bu gün yine ağrılı bir şekild..

-Tamam canım anladım gel bir bakalım neyin nesi.

-Tamam canım görüşürüz.deyip telefonu kapatırken yoldan geçen boş taksiyi çevirip Burcunun hastanesinin adını verip tekrardan Mehmet'i aradım.

Püsküllü BelamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin