Gönsünden kalkıp yatakta yarı oturur bir şekilde ayakta kalktım. Mehmet bana evlenme teklifi mı etmiş yok artık şaka gibiydi. Odadaki sessizliği attığım kahkalarım yankılanıyordu. İstemsizce gözümden yaşlar geliyordu.-Hayatım akşam akşam şaka yapma lütfen deyip akan gözyaşlarımı sildim.
-Hayatım ne şakası BENİMLE EVLEN.deyip ellerimi tuttu.
-Hayatım gerçekten de bu konuyu kapata bilimiyiz.Tamam seninle bir hastane odasında başladık ama bu sefer de yatakta evlenme teklifi sence biraz komik değil mı bu durum.Hayatım sakın yanlış anlama tabikide bana bu tür tekliflerini daha farklı söylememeni beklemiyorum sonuç da teklifini her nerde yaparsan yap benim cevabım evet olucak ama bitanem biraz acele etmiyomuyuz.
-Bitanem ne acelesi yaklaşık birbirimizi 3 aydır tanıyorum.Normalde benim evlilikten kaçmam gerekirsen senin bunları söylemen gerçekten çok tuafıma gitti sen istemiyor musun benimle olmayı ?
-Hayatım neden istemiyim seni şuanda ben senin yanındayım ve ikimizde çıplağız farkındasın dimi seni istemesem ben neden burada yatağında olayım sadece birazcık zaman verelim ilişkimize her şeyi dolu dolu yaşıyoruz.
-Bana bak hatun beni delirtme tutturdun bir zaman zaman artık bazı şeylerin adını koymak istiyorum.Ailenle tanışmak istiyorum hiç yoktan aramızda bir yüzük bir şey takalım.Tamam senden ilk hoşlandığımda normal bir çıkma teklifi değildi ama bu soruns... ellerini tutup sözünü kestim.
-Hayatım sen farklı şekilde çıkma teklifi etsinde ben sana gene evet diyecektim amaç farklı şekilde teklifler değil ya ben daha doktoramı yap..
-Senin doktoranı sikeyim.deyip yataktan kalkıp pantolonunu giyindi.
-Nereye.
-Balkona deyip hızlı adımlarla odadan çıktı.Bende arkasından baka kalmıştım resmen yatağa yatıp yorganı üzerime çektim.Trip atıyordu bana ama ben hayatımı onun isteklerine göre yaşayamazdım onun istediği gibi biri olamazdım önceliğim kendi kariyerimdi evet Mehmet'i seviyordum bende onunla bir hayat istiyordum ama evlenip çocuk sahibi olmak bana göre değildi. Beni anlamasını çok istiyordum ben bu konuma gelmek için her şeyimden vazgeçtim ve bunu başardım da ama şuanda sevdiğim adamın yanımda değil de karşımda durması beni üzüyordu.Üzerimdeki yorganı kenara atıp yataktan doğruldum üzerime tekrardan mehemtin tişörtünü giyip odadan çıktım.
Nereye gittiğini bilmiyordum daha doğrusu hangi balkonda olduğunu bilmiyordum.Üç aydır kendi evimden çok bu evde kalıyordum ve sadece mehemtin odasını mutfağını biliyordum ha tabi bir de spor odasını öğrenmiş olmuştum.Spor odasının karşısındaki odanın kapısı açık olduğu için o odaya doğru ilerleyip içeri girdim.Odada ki soğuk hava gerçekten içi titretmişti havalanan perdeyi kaldırıp balkona geçtim. Bu soğukta yarı çıplak bir şekilde balkonun demirlerine tutulmuş gökyüzüne bakıyordu.
Odaya dönüp koltuğun üzerinde bulunan polar battaneyi alıp tekrar balkondan içeriye girdim.Gergin ve tripliydi battaneyi iki elimle açıp boynuna doğru attım.Beni beklemiyordu belkide yüzü anlam veremediğim bir ifade almıştı hem kırgın hemde aşk doluydu.
-İçeri gir hasta olacaksın hava çok soğuk.
-Tek uyuyamıyorum deyip ellerimi göğsümde birleştirdim. Evet hava çok soğuktu Mehmet'in tişörtü hemen hemen kıçımın yarısını kapatıyordu.
-Hayatım beni anlamanı beklemiyorum ama anlayacağına inanıyorum haklı olarak kızıyorsun bana biliyorum ama benim için önemli olan kariyerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Püsküllü Belam
RomanceSerinin ilk kitabı ! Gerçek yaşanmış bir aşk hikayesi dır. Not:Mehmetin melisi tavlama maceraları :) yoğum aşk ,sevgi,tutku , romantik içerir.