Bir an ne yaptığıma inanamıyordum kendime gelip melisin üzerini örttüm. Bana bunu yaptığı için yarın sabah bunların hesabını soracaktım. Üzerimi çıkartıp melisin yanına girdim bugün yeterince yorulmuştum.Bedenimi melise döndürdüm uyuyordu cadı gece gece yeteri kadar saçmalamıştı zaten şimdi elimi beline atıp onu kendime çektim yanımda olması o güzel kokusunu içime çekmem bile sakinleştirmeme yetiyordu. Saçlarına bir öpücük kondurup gözlerimi kapattım.
Güneş ışınlarıyla birlikte gözlerimi aştım Melis hala uyuyordu bu sefer bütün bedenini bana çevirmişti. Bu kız gündüzleri ayrı bir güzel oluyordu elimle saçını düzelttim bebek gibiydi onu böyle bütün hafta bütün ay hadda bütün sene izlerdim.
Yavaş yavaş gözlerini açmıştı. Beni beklemiyor olacak ki bir an bağrışmayla yataktan aşaya düştü. Çok komikti o hali kahkaha atarak yataktan eğildim.
''Günaydın hatun hadi kalk çocuğumuzun ve benim karnım aç '' deyip ona sırıtdım.Ne saçmalıyorsun der gibi boş boş bakıyordu bana.
''Ne çocuğu , Mehmet sen nasıl geldin ben neden çıplağım''
''Hayatım bir adamın yeri karısının yanıdır he bu aradada akşam çok yaramazdın bebeğim'' deyip yatak dan doğrulup banyoya ilerledim. Sıcak suyu açıp altına girdim daha yeni başlıyorduk dün gecenin faturasını ona kesecektim yaptığı hoş bir şey değildi tamam alkol ala bilirdi ama melisin alkol alması demek melisin kendini kaybetmesi demekti yani o yüzden bensiz bir daha alkol almaması lazım dı.
Banyodan çıkıp üzerimi giyindim çıktım odadan Melis yoktu merdivenlerden inip salona ilerledim yoktu. Mutfakta olabileceğini düşünüp mutfağa doğru ilerledim tahmin ettiğim gibi arkası dönük benim tişörtümü giyişti bende odada tişört arıyordum bu kız bayılıyordu kendinden büyük şeyleri giymeye bir şeyler yapmaya çalışıyordu sinirli gibi görünüyordu her ne kadar elinde çırpma teli varsa da bütün sinirini ondan alıyor gibiydi.Bu halini gerçekten çok sevmiştim. Arkasından gidip beline dolandım korkmuş ve irkilmişti;
''Korkuttun beni '' Melisi kollarımın arasında kendime çevirdim. Gözlerimin içine bakmıyordu elimle çenesini tutup gözlerini göreceğim kadar kaldırdım
''Hayatım ne yapıyorsun''
''Omlet yapıyorum ''üzgün gibiydi.Gözlerinde hüzün vardı
''Hadi sen yukarı çık bir duş al ben hazırlarım ''olumlu anlamda kafasını sallayıp kollarımın arasından çıktı. Bende masayı hazırlamaya koyuldum.
Melis'ten
Sabah uyandığım da ilk gördüğüm bir çift gözler olmuştu. Korkmuştum Mehmet'i beklemiyordum bir an üzerime baktığım da iç çamaşırımla olduğumu fark etdim. Akşam en son hatırladığım şarkıya eşlik ettiğimdi gerisi yoktu.Ne olmuştu ki bana;
''Mehmet sen nasıl geldin ben neden çıplağım''diye sordum dayanmayıp
''Hayatım bir adamın yeri karısının yanıdır he bu aradada akşam çok yaramazdın bebeğim'' deyip yatak dan doğrulup banyoya ilerledi. Yok olamazdı dimi yani ben Mehmet'le yatmış olamazdım dimi yani ilkim olduğu için bir yerimde bir ağrım olurdu benim sadece başım ağrıyordu. Çok sinirlenmiştim bu duruma eyer gerçekten öyle bir şey yaptıysa bana Mehmet'i asla affetmeyecektim.
Yatağın üzerinde gördüğüm tişörtü alıp üstüme giyindim.Mehmet'in tişörtü olduğunu kokusundan anlıya biliyordum. Hızlıca mutfağa gittim omlet yapmaya karar verdim 4 yumurtayı alıp derin bir kabın içine koyup telle birlikte çırptım. Bütün sinirimi nefretimi yumurtadan çıkartıyordum. Sevdiğim adam bunu nasıl yapardı bana yarın sabah bir şey hatırlamayacağımı bildiği halde neden yaptı ki bunu bana bir an karnıma sarılan iki elle irkildim korkmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Püsküllü Belam
RomanceSerinin ilk kitabı ! Gerçek yaşanmış bir aşk hikayesi dır. Not:Mehmetin melisi tavlama maceraları :) yoğum aşk ,sevgi,tutku , romantik içerir.