Alaycı şekilde yüzüne baktım. Yüzündeki korkuyu özlemiştim daha önce hiç bir düşmanımla canımı Melisimin üzen düşmanımla bu kadar yakın değildim. Ortak noktamız şuanda küçük Mehmet'ti. Melisin canını utmamıştım tabikide adamın üzerine saldırmamak için ise kendimi zor tutsamda adamı gebertmek için kendimi zor tutuyordum.Yanımda oturan dengesiz adamın dışarıya çıkmasını tam sevinemezken şuanda Azrail'inin yanında oturduğunun farkındaydı. Eliyle kapının kilidini açmasıyla kafamı çevirip ona baktım .Kapının kilitli olmasıyla yüzündeki korkuyu her ne kadar saklamaya çalışsa da bu pek başarılı değildi.
Bacaklarının önündeki torpidoyu açıp silahı göstere göstere elime aldım.Ve hemen arkasından da belime tekrardan sokup önüme döndüm.
-Sen benim canımı yaktın. diye tıslarken.Yanımdaki adamın sert yutkunuşlarını işite biliyordum.Kafamı çevirip yüzüne baktım.
-Bebe..ben... kekeleyen sesiyle bakışlarımı sertleştirip sözünü kestim.
-Sen benim canımı yaktın üzdün ama ben seni üzersem nefes ala bileceğinden emin değilim.dedim soğuk sesimle. Adamın hiç bir tepki vermemesi ile beni daha çok alevlendiriyordu kafasını çevirip bana bakmasıyla bakışlarını kaçırması bir olmuştu.
.-Şu adamı görüyorsundur.? deyip arabanın önünde Sinanı işaret ettim. Adam kafasını kaldırıp işaret ettiğim adama bakmasıyla devam ettim''Seni sike sike öldürürüm cesedini öyle bir imha ederim ki değil polis polis köpekleri bile bulamaz.He olur da benim işim çıkar ama şu gördüğün adam beni aratmaz. dedim.
-Ne.. Ne isti..istiyorsunuz. dedi kekeleyen bir sesle. Kafamı olumlu alamda sallayarak alaycı bir tavırla ona baktım.
-Çok basit Mehmet'in velatinı istiyorum. dedim. Arka koltukta bulunan dosyaları kucağına attım.''İmzala'' dedim soğuk sessimle adam dosyayı açmaya tenazur bile etmeden dosyayı arka koltuğa fırlatmasıyla sert bakışlarımı ona yolladım.
-İmzalamam dedi.Derin bir nefes alıp gözlerimi kapattım. Melis bana ne öğretmişti derin derin nefes al hayatım sakinleşirsin.Gözlerimi açıp tekrardan sakin bir tonda konuştum.
-Lan İmzala şu dosyayı bu arabadan sağ sağlım in. dedim.Ses tonumun şiddetini her ne kadar ayarlamaya çalışsam da buna pek başarılı olmuyordum.
-O piç .Lafını bitirmeden adamın kafasını tutup torpidoya sertte art arta vurdum. Adamın acı dolu sesi kulağımda yankılanırken kendi baktığı çocuğuna piç diyen bir adamla ben düzgün konuşamıyordum. Adamın ensesinden tutup yüzüne bakarken kandan başka bir şey göremiyordu adam eliyle anlını tutarken bu sefer yumruğumla suratına indirdim.
-Seni sike sike gebertirim orospu çocuğu imzala lan şu belgeyi. deyip arka koltuktan dosyayı alıp adamın önüne koyup açtım. Eline verdiğim kalemle imzalaması yeri gösterip imzalarken dosyayı önünden alıp kapı kilitlerini açarak adamı arabadan attım.
Sinan yere düşen adama bakarken açık olan kapıdan gelip adamı ayağa kaldırdı. Elime ve gömleğime bulaşan kanla sıkı bri siktir çekip Sinana bağırdım.
-O pezevenki evine getir kapısına adam dikin değil ilk sınırı Türkiye sınırına bile çıkmıycak.deyip arabayı çalıştırdım.Torpidoda bulunan ıslak mendille ellerimi silerken üzerimdeki gömleği Melise göstermemem gerekiyordu.
Telefonumla Berki aradım. Küçük Mehmet'in davasına hem Berk hemde Melisin abisi Yiğit bakarken imzalattığım evraktan haberleri olması gerekiyordu. Kısa sürede açılan telefona Berk çıkarken yoğun kar yağışı hızımı yavaşlatıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Püsküllü Belam
RomanceSerinin ilk kitabı ! Gerçek yaşanmış bir aşk hikayesi dır. Not:Mehmetin melisi tavlama maceraları :) yoğum aşk ,sevgi,tutku , romantik içerir.