Sıkıntılı Akşam

2.4K 113 10
                                    




Gözlerimi açtığım da koltukta televizyonun karşısında uyuya dalmıştım sadece televizyonun sesini duya biliyordum .Yaklaşık iki saat olmuştu.Sessizce mutfağa doğru ilerledim. Kapıdan boynumu uzatıp Mehmet'in ne yaptığına baktım. Son rutuşları yapıyordu resmen yemekleri hazırlamış birde onları süslüyordu. Allahım bu adam nasıl inşaat mühendisi ben anlamadım.

-Eline sağlık her şey güzel görünüyor Mehmet usta.Mehmet bir an arkasını dönüp bana tebessüm etti;

-Nasıl oldun bitanem.deyip anlıma küçük bir öpücük kondurup bellerini belime koydu.

-İyiyim de neden beni uyandırmadın yardım ederdim.

-Ben hallettim hayatım deyip yanağıma küçük bir öpücük kondurdu.

-Tatlıyı ben yapmadım hayatım onu da dışarıdan söyledim .bilgin olsun deyip eliyle aldığı küçük bir patatesi bana uzattı bende uzattığı patatesi ağzıma alıp yavaş yavaş çiğnedim. Bir insan patatesi bile bu kadar lezzetli yapabilir mı ya ?

-Sanırım masa hazırlamada bana kaldı deyip.Tebessüm ederek salondaki masamın üzerini boşaltıp kırmızı tabaklarımı çıkarttım.Masayı hazırladıktan sonra Mehmet'in yardımıyla da yaptığımız yemekleri pardon yaptığı yemekleri masaya taşıdım. Kısa sürede masa hazırdı ve genel olarak masadan bir kaç ileri adım atarken masamın görünüşüne baktım.O sırada Mehmet yanıma gelip elini belime dolayıp kulağıma

(Arkadaşlar Melisin hazırladığı masa ve resmi çeken Melis yemeklerde Mehmet'den ben burada açıklama yaptığım için bölümde söylemiyorum kimin çektiğini)

(Arkadaşlar Melisin hazırladığı masa ve resmi çeken Melis yemeklerde Mehmet'den ben burada açıklama yaptığım için bölümde söylemiyorum kimin çektiğini)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




-Harika oldu.deyip boynuma küçük bir öpücük kondurdu.Bende önümü dönüp ellerimi boynuna dolayıp dudağına teşekkür anlamında bir öpücük kondurdum.

-Sen olmasan bu kadar güzel görünmezdi.deyip tekrardan dudağına öpücük kondurdum.Kafasını olumlu anlamda sallayıp öpüşlerime cevap verdi. Kafamı geri çekip dudaklarımı dudaklarından ayırdım anlamsız bakışları atıyordu bana

-Ne oldu.

-Hayatım artık gitsen iyi olacak.Nerdeyse gelirler hayatım.

-Tamam bebeğim akşam konuşuruz tamam mı ?Kafamı olumlu anlamda sallayıp dış kapıya doğru ilerledik.

-Hayatım fazla sıkıntı yapma. Karnındakini de düşün deyip elini karnıma koydu. Bende dolaptan ceketini çıkartıp ona uzattım.

-Tamam hayatım sen merak etme.deyip ceketini giymesini bekledim. Kapıyı açıp görüşürüz deyip dışarı çıktı.Bende kapıyı kapatırken

-Hayatım deyip kapıya doğru geldi.Bende kapıyı açıp anlamsız bakışlarla ona baktım.

-Ne oldu hayatım.

-Bebeğimi öpmedim.deyip eğilerek karnıma bir öpücük kondurdu.

-Hayatım istersen çocuğa da konuşma hazırlasaydın.

Püsküllü BelamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin