Sıcak Çikolata

3.9K 142 2
                                    




Melis'ten

    Mehmet beni ailesinin evine getirmişti. Gerçekten de çok güzel bir evde yaşıyorlardı .Hemen hemen her köşe başında siyah giyimli korumalar vardı. Evlerin camlarının çoğu kurşunlardan nasibini almıştı. Seri bir şekilde eve girmişti beni ilk karşılayan Ali Osman bey olmuştu.

-Hoş geldin kızım .deyip elini bana uzattı.

-Hoş bulduk Ali Osman bey.deyip elini sıktım.

-Kızım artık şu beyi kaldırsan sen bana baba de en iyi deyip güldü. Bende Mehmet'e bakarak tebessüm ettim.

-Annem nerde

-Yukarda dinlenme salonunda merak etme onlarda iyi. Mehmet kafasını olumlu anlamda sallayıp beni merdivenlerden yukarıya yönlendirdi.

-Anne biz geldik. Görüş alanıma Tülay hanım girince hafifi tebessüm ettim.

-Aaaa Melis çığım hoş geldiniz. deyip bana sarıldı.

-Hoş bulduk.deyip Tülay hanımdan ayrıldım fakat elimi bırakmamıştı.Mehmet'e dönüp sarıldığında;

-Oğlum neden haber vermiyorsunuz geleceğinizi

-Anne planımızda burası yoktu malum silahlar patlayınca mecbur kaldık .

-Tülay hanım geçmiş olsun gerçekten .deyip elini sıktım.

-Hadi geçin salona benimde misafirim vardı.deyip bizi salona yönlendirdi. Gerçekten de yaşadıkları ev harikaydı. Salona geçtiğimizde koltukta sarı saçlı uzun bacaklı bir kız oturuyordu. Kız bizi görür görmez ''Mehmetttt'' deyip kucağına atladı ne olduğunu anlamamıştım.Birden afallamıştım.Mehmet bana bakıyor ben Mehmet'e bakıyordum.Boğazımı temizleyip önüme baktım sıradada Mehmet kızın kollarından kurtulmuştu.

-Merhaba ben Şeyma Mehmet'in es.. sözünü bitirmeden Mehmet söze karışmıştı.

-Artık otursak hayatım.deyip elimi tutup koltuklara yönlendirdi. Mehmet'e baktım sadece bana bakıyordu tebessüm ediyordu.Salonda Ali Osman bey girmişti.

-Her zaman bu tabloyu görmek istemiştim.

-Aynen Ali Osman bey oğlumuz ve gelinizmiz.deyip bize tebessüm ettiler.Salona hizmetçi bir bayan gelip ne içmemiz gerektiğini sormuştu. Mehmet bir anda

-Sıcak çikolata sen getir bize.demişti.Anlamsızca ona bakıyordum son derecede saçmalıyor olmuştu artı bir de durmadan sol bacağını sallıyordu kulağına eğilip

-Rahatsız olduysan kalka biliriz.

-Yoo,hayır kalkalım.

-Nasıl.

-Yani kalalım ne demek istemiştim.

-Hımm...Tamam o zaman.

-0ğlum bıraksaydın Melis kızım söyleseydi ne içeceğini. Ali Osman amcaya dönüp tebessüm ettim.

-Yok baba ben biliyorum onun sıcak çikolatayı sevdiğini.

-Demek sen Mehmet'in nişanlısınız.Şeyma'nın sorduğu soruya tam cevap verecekken Mehmet bir an da ''EVET'' diye cevap vermişti. Kafamı çevirip Mehmet'e baktım.

-Şeymacığım bu Melis Mehmet'in kız arkadaşı bizimde artık gelinimiz.Şeyma Tülay hanıma tuaf şekilde bakıyor ara sıra da Mehmet'e kaçamak bakış atıyordu.Sıcak çikolatam gelince ondan bir yudum aldım.Çok açtım sabah hiç bir şey yememiştik.Sabahtan beri mideme ilk defa bir şey iniyordu oda sıcak çikolataydı.Kafamı gelen soruyla Şeyma'ya çevirdim.

Püsküllü BelamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin