Aşk Kırıntıları

3K 133 8
                                    


   Yine tempolu iş hayatıma başlamıştım bugün ama en önemlisi de bugün kardelenin doktor kontrolü vardı.Ve bende onunla birlikte kadın doğum servisine gidecektim. Mehmet artık normal hayatına dönmüştü.Fatihlede her şeyi halletmişlerdi.Yine eskisi gibiydiler araları hadda eskiye göre daha sıkı ve iyiydiler. Dün den beri ısrarlarım sonuç vermiş şehirdeki dairesine taşınmıştı. Artık her şey yolunda hayatımıza devam etmeye başlamıştık.Masamın üstündeki mehemtle ikimizin resmi olan çerçeveyi elime aldım.

Özlemiştim onu başlarda bu kadar çok özlemiyordum.Ama şimdi bana her ne yaptıysa onsuz yapamıyordum.

-Hadi hazırsan çıkalım.Kapının açılmasıyla gelen sese baktım her zaman ki gibi kardelendi.Kim kapıyı çalmadan gire bilirdiki.Telefonumu alıp ona doğru ilerledim.

-Hadi gidip küçük yeğenimizi görelim.deyip doğum servisine çıktık.Çok heyecanlıydım ilk defa anne karnında bir bebek görecektim e tabi bu işide Berk den sakladığımızın heyecanıda vardı tabi.Kardelen yaklaşık üç buçuk aylıktı ve bu sıralarda bebeğin cinsiyeti belli oluyormuş ayrı bir heyecanla Ultrasyon odasına girdik.

-Hoş geldiniz kardelen hanım. masadaki sekretere tebessüm edip.Kardelen sedyeye uzanıp karnını açtı. İkimizde çok heycanlıydık.Kız mı yoksa oğlan mı? 

Ultrasyon uzmanı kardelenin karnına jel sıkıp elindeki adaptörü kardelenin karnına hareket etdirdi.Çok geçmeden ekranda küçük bir beden belirdi. Allahım bu gerçekten bir mucizeydi.Küçücük beden nasıl orada besleniyordu.

-Kardelen hanım gerçekten de sağlıklı bir bebeğiniz var ve gerçekten de çok yaramaz bir bebek olucak.deyip kardelene baktı gözlerim dolmuştu.Kardelenin elini tuttum oda ekrana bakıyordu.

-Bakın şu kafası ekranı dondurup resmini çekti.Hiç bir şey diyemiyorduk ki gördüğüm şey karşısında ne denirdi.Kardelen gözyaşlarını silip

-Peki cinsiyeti. diye soru sordu.Doktor her ne kadar zorlansana öğrenmek için olumsuz anlamda kafasını sallayıp.

-Maalesef kardelen hanım  bebek göstermiyordu.Yine göstermiyordu bende çok merak ediyordum. Kız teyzesi mi olacaktım yoksa erkek teyzesi mi  doktor elindeki adaptörü bırakıp kardelene karnını silmesi için bir peçede uzattı. Kısa sürede kardelen toparlanıp sedyeden indi.

-Herhangi bir sıkıntı görünmüyor kardelen hanım yaramaz çok sağlıklı.

-Peki teşekkür ederiz bir daki kontrole ne zaman geliğim?

-Kardelen hanım 4 ayınıza girdiğiniz zaman gele bilirsiniz.deyip elindeki siyah kağıdı ona uzattı.Elindeki kağıdı alıp teşekkür edip dışarı çıktık.

-Ne verdi ki sana ?

-Bebeğin resmini bak deyip bana uzattı kağıdı.Elime alıp baktım allahım anne karnındaki hali ister istemez yanaklarımdan akan yaşlara engel olamadım.Ama kardelen bu çok tatlı.

-Evet dimi çok tatlı. Sen de yaparsın artık.

-Saol canım ben almığım şuanlık yani düşünmüyorum ve hazır değilim.deyip elimdeki resmi kardelene uzatdım.Gözyaşlarımı silip kendimi toparlamaya çalıştım.

-Canım neden düşünmüyorsun sonuçta ikinizde birbirinizi seviyorsunuz. Mehmet çocukları çok seviyor ve gerçekten de iyi bir baba olacağını biliyorum. 

-Bunları biliyorum ama ben hazır değilim. Sen nasıl anladın yaramaza hamile kaldığını. deyip elimle karnını ovuşturdum.


-İnan valla zor olmadı. Canım sadece reglim gecikti sonra bir an aklıma geldi. Test yapıncada kendini gösterdi zaten deyip omuzlarını silkerek önden yürümeye başladı.

Püsküllü BelamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin