Melisle konuşmamız bittiğinde restoranta inip bir şeyler yemem gerekiyordu.Ama maalesef canım hiç bir şey istemiyordu.Aklım melisdeydi zor onu gördüğümde azda olsa içime su serpilmişti ama yinede yanında olmak istiyordum.
-Hadi oğlum kalk da otelin barına inelim. Kafamı telefonumdan ayırıp Fatihe baktı.Bu çocuk hiç akıllanmayacaktı.
-Lan Sude senin canını okumadımı?Fatih elleriyle saçlarına şekil verirken arkasını dönüp bana baktı.
-Sude beni yemekte zannediyor kardeşim haydi.
Bu çocuk hiç akıllanmazdı tamam bir insan çapkın olurdu da bu kadar da olmazdı yani. Fatihle Sude çok tuaf bir araya gelmişlerdi hatta Sude Fatihin ağzından girip burnundan çıkmış ve halada benim eşşek kuzenim akıllanmamıştı.
-Oğlum sen ne zaman akıllanacaksın.deyip yatakdan doğruldum.Fatih işaret parmağını anlına vurarak düşünmeye başladı.Bende üzerime tişörtüme giyinip ona baktım.
-Hım mm ...Ben akıllanmam oğlum hadi yürü.deyip beni çekiştirdi.Biliyordum bu akıllanmayacaktı.Yani ne zaman Başkan sülalesinden kim akıllanmıştı ki .
-Tamam lan dur karıma mesaj atayım haberi olsun .deyip kolumu kolundan kurtardım.Fatih bana yandan bakarken yüzündeki tebessümü anlamıştım bu tebessüm hanım evladımı oldun tebessümüydü.
-Bana bak o alaycı bakışlarını üzerimden çek yeminle seni doğrarım deyip işaret parmağımı ona uzattım.
-Lan oğlum bırak su telefonu aq kafa dağıtmaya gelmedik mı?
-Oğlum benim karım biraz rahatsız anlıyon mu yanı beni buraya seninle otele yolladı inan bana bu hiç iyi bir şey değil.
-Oğlum bırak kızı az birazcık kafasını dinlesin.Hoş bebeğini kaybetti yani .
-Tamam yürü hadi .deyip önden onu çıkarttım arkasındandı ben çıktım dışarıya .Melise mesaj attıktan sonra herhangi bir cevap bir şey gelmemişti. Hoş uyuyacağını söylemişti telefonuma cebime sokup Fatihle birlikte otelin acık alan olan kısmına doğru yürüdük.
Zaten ortama girdiğimizden beri yüksek ses müziğe ritim uyduran fatihe baktım. Tövbe tövbe ya ulan Sude bunun canını okumazda yeminle Melis benim canımı asla okumazdı.Fatih elindeki içki bardağını bana uzatıp elinden alıp tekrar fatihe baktım.Fatih şarkının ritmiyle uyanını buyanını kıvırtıyordu.
-Kardeşim haydi sene.Fatihin söylediği sözle suratına anlamsızca baktım.
-Hayırdır lan .deyip elimi ona uzatarak açtım.
-Abi oynayalım.
-Bana bak soysuz ecnebini siktirme bana dur şurada yeminle bak kardeşim demem indiririm yumruğu suratına deyip.Elimi yumruk yapıp havaya kaldırdım.
-Oğlum senin o kafadaki saçlar neden dökülüyor biliyon mu?deyip bana baktım.Anlamsızca ona bakarak sözünün devamını getirdi.Oğlum eylenmeyi bilmiyorsun kendini ritme bırakcaksın.deyip elleriyle tuaf hareketler yapmaya başladı.Kafamı aşağı yukarı sallayıp bardağımda içkiden bir yudum alıp bardağı önümdeki masaya koyup ona baktım.
-Ben şimdi sana bırakmacam bir şey deyip ona doğru yürüdüm. Fatih durumu anlamış olacak ki elindeki içkisinide alıp hemen yanımdan koşar adımlarla yürüme başladı.
Pezevenk ulan bunla nasıl Sude baş ediyordu.Yemin ediyorum ben bunun sevgilisi olsam çoktan bastıydım bunun götün tekmeyi.Tövbe tövbe ya nasıl bir örnek bu.Cebimde çalan telefonu hissetmemle birlikte elimi hemen telefonuma götürüp ekrandaki arayana bakıp hiç düşünmeden telefonu açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Püsküllü Belam
RomanceSerinin ilk kitabı ! Gerçek yaşanmış bir aşk hikayesi dır. Not:Mehmetin melisi tavlama maceraları :) yoğum aşk ,sevgi,tutku , romantik içerir.