17.Jaki jest wzór na kredę?!

2.4K 128 7
                                    

Weszłam do klasy i każdego wzrok był skierowany na moją osobę.

-A panienka czemu się spóźniła?- zapytała pani Milka, pff tak może nie uwierzycie ale ta babka od matmy ma tak na nazwisko i każdy mówi na nią krowa. Może nie będę wredna..

-Um.. Bo.. Pomagałam nowej koleżance dojść do klasy- wymyśliłam coś bardzo nie kreatywnego na szybko.

-A jak ta twoja koleżanka ma na imię?- dopytywała.

-A czy to ważne, ważniejsze jest to że się nie zgubiła w tej szkole- stwierdziłam i usiadłam do ławki, a krowa dalej nic nie mówiła.

**********

Po kilku lekcjach nadeszła chemia i test na który uczyłam się ze dwa tygodnie. Jak wychodziłam do klasy dostałam sms od Leo

Leo:
Trzymam kciuki i będę czekać na ciebie pod szkołą :*

Ja:
Oki doki ^^

Kilka minut później dostaliśmy testy, ja oczywiście siedziałam w ostatniej ławce.

Zaznaczyłam już połowę odpowiedzi byłam pewna, że wszystkie są prawidłowe, ale chciałam się upewnić jednego zadania. Szybko napisałam do Leo akurat on mi przyszedł na myśl.

Ja:
Leoś POMOCY!!!!
Jaki jest wzór na kredę?!!

Leo:
Na kredę??  Co? Pff kto wam daje tę zadania? CaCo3

Ja:
Oki dziękuję

Zdążyłam wysłać smsa, a ta babka się zczaiła, że używam telefony i się zaczyna...

-Panno Alex proszę opuścić klasę!!!- zaczęła się wydzierać na całą klasę.

-Ale..-nie dała mi dokończyć.

-Będziesz mogła ten test napisać następnym razem z obniżoną oceną, a przy okazji poinformuje o tym twoich rodziców i zostajesz w piątek po lekcjach.- Opuściłam pomieszczenie nie odzywając się...

Nikt o tym nie wie. || L. D.|| ZAKOŃCZONAOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz