40. Myślałam, że jesteś inny..

2K 114 26
                                    

Dziś jest piątek w końcu wyszłam ze szpitala. Po 5 dniach w końcu w domu. Jej. Jest przed 9 am więc z nudów i ciekawości pójdę do szkoły na drugą lekcję, a co tam.

Weszłam do budynku szkoły, szłam do swojej szafki bo tam zostawiłam większość książek, a kto ma szafkę blisko mnie nie zgadniecie.... Lender.

Stał blisko mojej szafki ze swoją bandą, kiedy on się tego dorobił to ja nie wiem. Okej udam, że go nie znam i tyle.

Otworzyłam drzwiczki do szafki i ktoś podszedł czytajcie całą elitą no kurde.

-Kto nas odwiedził- odezwał się pewnie Leo.

-Chcesz oddychać z krzywym czy prostym nosem?- zaraz go walnę.

-A ty chcesz być zdrowa czy chora?- zapytał jakiś innych chłopak z elity- a czekaj zapomniałem już jesteś chora- zasmiała się całą grupka, ale kątem oka widziałam, że Leo nie było do śmiechu.

-Masz do mnie jakiś problem?- spytałam ponownie.

-To raczej ty masz do naszego Leosia- powiedziała słodkim głosikiem Amy.

-A chcesz dostać w swoją mordę pełną tapety?!- już byłam blisko walnięcia jej, ale ktoś mi przeszkodził.

-Alex ogarnij się w końcu- to był Leo.

-Myślałam, że jesteś inny- powiedziałam szeptem żeby tylko on mógł to usłyszeć i poszłam na lekcję.

Nikt o tym nie wie. || L. D.|| ZAKOŃCZONAOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz