-Więc?- spytał brunet siadając na łóżko.
-Nie wiem jak zacząć- westchneła i usiadła obok Leo, a ją nadal stałam przed nimi, bo tak mi wygodniej.
-Od początku- wyszczerzył się.
-Spokojnie, nie stresuj się przecież jesteśmy przyjaciółmi- pocieszyłam ją.
-Oki. Tego dnia co Leo był u mnie i mieliście się poznać to moja mama zdecydowała, że lepsze leczenie będzie tutaj. Nie zdążyłam się nawet z wami pożegnać i po prostu myślałam, ze to tydzień najwyżej dwa- samotna łza spłynęła jej po policzku.
Leondre ja przytulił, a ja stałam jak głupia tak samotnie. Trochę zazdrościłam, że ją tak przytula, ale to jego kuzynka.
- Kilka dni później dowiedziałam się, ze moją młodszą siostra Mia też zachorowała na nowotwór, ale moi rodzice są pokłuceni i Mia jest leczona tam gdzie ja wcześniej. Później u mnie się polepszało, a moja mama znalazła pracę tutaj właśnie i zamieszkałyśmy tu.
-A planujesz kiedyś wrócić do Port Talbot?- spytałam smutna.
-Może kiedyś tak narazie jestem już zpisana do angielskiej szkoły.
-Kiedyś to znaczy?- następnie spytał brunet.
-Może za rok po wakacjach- uśmiechnęła się do nas ciepło- ale wiecie co jest najlepsze, że w końcu jestem zdrowa i nie muszę brać tej głupiej chemii czy coś.
Bardzo się ucieszyłam, że wyzdrowiała w końcu to moja przyjaciółka, ale bardzo boli mnie to, że mi sie nie udaje wygrać z tym rakiem jak narazie.
Nie patrząc na nich wyszłam szybko z pokoju zabierając ze sobą bluzę.
Miałam ochotę pójść do sturbucksa i napić się gorącej czekolady.Zapłaciłam za napój i wyszłam z budynku postanowiłam usiąść na ławce w parku.
Chwilkę później poczułam, że ktoś idzie w moją stronę.••••••••••••••••
Heja heja hej 😂jestem w koncu i cos dlugo jadlam ten obiad 😂hihi
Kto poprawia oceny ?? JA.
Btw dzieki za komentarze i gwiazdki 💖ci co komentuja zagladam wam czasem na wasze ksiazki i awww 😍
I wybilo mi na tej ksiazce 2k wiec fenks ju weri macz 😘😂i mam 627 w ff jej 😂
CZYTASZ
Nikt o tym nie wie. || L. D.|| ZAKOŃCZONA
Fanfiction- Zdałam test. -Ciążowy?- zaczął mnie drażnić. -Wal się Devries- walnęłam go w ramię, a on mnie przytulił! What?! NIE POLECAM, PONIEWAŻ PISAŁAM JĄ DAWNO TEMU I JEST PO PROSTU SŁABA HA HA #627 w ff - 2.01.17 #512 w ff - 3.01.17 #400 w ff - 4.01.17 #3...