*Alex*
-Słońce mam nadzieję, że operacja się powiedzie i trzymam kciuki- to była moja ostatnia lekcja z domowego nauczania.
-Ja też, dowiedzenia- nauczycielka wyszła, a ja poszłam zacząć się pakować, a co tam, że dopiero poniedziałek.
Wyjeżdżam za dwa dni, a operacje będę mieć w czwartek i tak szczerze to nie zależy mi na tym czy wszystko będzie dobrze czy źle.
Zależy mi na Leondre nie widziałam go już z ponad tydzień, a nawet ostatnio postanowiłam pójść do niego i zobaczyć jak się trzyma, ale nikt nie otwierał.
Zaczęłam codziennie pisać do niego nawet smsy, ale także nie dostawałam odpowiedzi.To smutne, że kiedyś byłam w miarę lubianą osobą i miałam przyjaciółki i nawet chłopaka co jest wielki wygryw, a dziś po prostu siedzę sama.
Postanowiłam, że skoro to mogą być moje ostatnie dwa dni tutaj to pójdę odwiedzić Mię.
***********
Byłam już w szpitalu i zaczęłam szukać sali Mii, w którym pamiętam, że na bank tutaj leżała.
-Dzień dobry- zwróciłam się do sprzątaczki, która zaczęła sprzątać ten pokój.
-Witaj słońce- powiedziała smutnie.
-Wie pani może gdzie jest Mia?
-To ty nie wiesz?- pokiwałam głową na nie- usiądź- wskazała na małą kanapę w pokoju.
-Została pewnie przeniesiona do Japonii jak jej siostra co nie?
-Nie, Mia to był przecudny człowiek, była jak aniołek i zawsze się słuchała..- przerwałam jej.
-Chwila... Czy pani chce mi powiedzieć, ze ona nie żyje?- łzy zaczęły mi lecieć z oczu.
-Słońce naprawdę mi przykro.
-Kiedy to się stało?- trochę się uspokoiłam.
-Wczoraj rano...
Już dalej nie słuchałam, zaczęłam biec do wyjścia i wpadłam na kogoś..
-Alex?
-Nie wierzę...
••••••••••••••••
Hej hej hej
Co tam? 😁Wiecie, ze wczoraj bylam w Wawie i supi i wg.
Kupilam duzo rzeczy w promo..
Zjadlam w maku..
I widzialam Kospera... jej 😂
ale nie mam zdj, bo ogolnie on czekal na przystanku, a ja jechalam tramwajem, ale tez mnie widzial.I tyle 😂
dziekuje za uwage 😂💖
CZYTASZ
Nikt o tym nie wie. || L. D.|| ZAKOŃCZONA
Fanfiction- Zdałam test. -Ciążowy?- zaczął mnie drażnić. -Wal się Devries- walnęłam go w ramię, a on mnie przytulił! What?! NIE POLECAM, PONIEWAŻ PISAŁAM JĄ DAWNO TEMU I JEST PO PROSTU SŁABA HA HA #627 w ff - 2.01.17 #512 w ff - 3.01.17 #400 w ff - 4.01.17 #3...