45. Nudzi mi się

2.1K 108 18
                                    

*Alex*

Poszliśmy do pokoju Leo był sam w domu w sumie tak jak ja zawsze.
Wieczorkiem idziemy wkraść się do domu na przeciwko, wiem to nielegalne, ale ciii nikt się nie dowie.

-Czuj się jak u siebie- powiedział po czym sam rzucił się na łóżko.

-Luzik, byłam już u ciebie dużo razy jakbyś nie pamiętał- wystawiłam mu język i usiadłam na łóżko obok bruneta.

Już nic nie mówił tylko pokręcił głową.

-Nudzi mi sie -po chwili zaczęłam narzekać.

- To może obejrzymy film?- spytał po długiej chwili nudy.

-Okej możemy.

-No możemy, to włącz coś, a ja idę zrobić popcorn- wstał z łóżka podając mi przy okazji swojego laptopa i wyszedł.

I co ja mogę włączyć chwilkę się zastanawiałam po czym włączyłam youtube i odpaliłam jakąś playlistę, a co ja tam będę filmy wybierać nie umiem.

Siedziałam i spiewałam sobie pod nosem po chwili czułam jak ktoś mnie czymś rzuca.

-Lender bo jak cię zabije nie będzie tak zabawnie!- zaczęłam go gonić po całym piętrze.

Idiota rzucał mnie smacznym popcornem.
Nagle Leo się przewrócił wywalając przy tym jedzonko.

-Ała - zaczął narzekać, a ja że śmiechu wylądowałam obok niego.

-Hahahaha ty naprawdę jesteś głupi- zaczęłam się śmiać coraz głośniej.

A ten rzucił we mnie resztkami popcornu i zaczął jeść.

Oj Leo co ja z tobą mam...

Nikt o tym nie wie. || L. D.|| ZAKOŃCZONAOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz