33. Okłamywała mnie.

1.9K 100 14
                                    

Zaczęła się biologia, a na biologi siedziałam z Amy. Ugh. Ludzie trzymajcie mnie.

Jakoś słabo się czułam i nie miałam siły na nic, nawet na obraźliwe komentarze w moją stronę od Amy.
Z których z jakiegoś powodu śmiał się Leo. Cos mi tu nie gra.

-Alex do tablicy- dziś wybrała mnie super...

Wstałam z krzesła byłam blisko nauczycielki kiedy zakreciło mi się w głowie i upadłam, a dalej nic nie pamiętam.

*Leo*
Przez ostatni czas oddaliśmy się od siebie z Alex, ale to dobrze bo ostatnio dowiedziałem się o niej ciekawych rzeczy.

Okłamywała mnie..

Amy mi wszystko powiedziała tak to ta Amy od sms i z mojej szkoły.
Niby jej nienawidziłem, ale okazała się być miła i szczera.

Opowiedziała mi całą prawdę o Alex, że ta dziewczyna jest fałszywa i wykorzystuje każdego i kiedyś ją wykorzystała, a później skompromitowała przed całą szkołą.

Pokazała mi nawet nagranie głosowe jak gadają że sobą o mnie, że Alex chce mnie zniszczyć.

****
*Leo*

Alex zemdlała na biologi, zabrali ją do szpitala i mogła jechać jedną osobą towarzyszącą z nią. Miałem jechać, ale w jednej pomyślałem, że ona by mi nie pomogła więc ups..

•••••••••••••••

Ejo hejo!! 😁

co tam pierniki byliscie na pasterce?

ja nie bo bylam megaaa zmeczona 😂

co jedliscie dzis ba sniadanie?

ja platki z mlekiem 😁

Nikt o tym nie wie. || L. D.|| ZAKOŃCZONAOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz