27. Zejdz ze mnie..

2.2K 102 26
                                    

-Ała Leo zejdź ze mnie.

-Hahahah- a ten się cieszył jak głupi, chociaż to jest nawet śmieszne, bo ja jestem mega niezdarą.

-Ej ludzie wstawać jedziecie z nami do sklepu po żarcie- do pokoju wszedł Charlie i patrzył na nas, a po chwili zrobił zdjęcie.

-Bym cię zabiła, ale nadal nie mogę wstać- popatrzyłam na bruneta.

-Sorka Alex- najpierw wstał sam, a po chwili pomógł i mi.

-Mogłabym cię zabić- spojrzałam na blondyna- Ale masz dzisiaj urodziny więc cię oszczędze.

-Uff już się bałem- udawał przestraszonego- To jak jedziecie z nami koniec kropka.

-I dwa przecinki- dodał Leo.

-Oki tylko coś zjem-powiedziałam już wychodząc z pokoju.

W kuchni spotkałam Chloe w końcu ją poznałam, naprawdę miła dziewczyna.

Po długim czasie byliśmy już wszyscy w sklepie.

-Dobra musimy kupić dużo napoi i żarcia, rozdzielamy się?- spytał Charls.

-Możemy- odpowiedzieliśmy równocześnie.

-Oki to ja idę z Chloe, a ty Leo idziesz z Alex- zadecydował.

******

Chodziliśmy po sklepie wybierając żarcie. Po chwili dostałam sms... od taty wow boje sie..

Tata:
Oj Alex dzwoniła do mnie twoja nauczycielka id chemi i wszystko mi powiedziała.

Oj tato kropka nienawiści? Rlly??

Ja:
Co znaczy wszystko?

Wiecie trzeba być ostrożnym i wszystkiego nie wygadać na raz, bo on może o czymś nie wiedzieć.

Tata:
Ściąganie na teście, koza w piątek po lekcjach o której mi nie powiedziałaś i na której nie byłaś, bo inaczej bym cię nie puścił z Leo.
Jednak dobrze cię wychowałem

Ja:
Um okej dzięki do zobaczenia kiedyś pa

Tata:
Pa

************

Hejo ejo!!!
co tam pierniki???💖

Kiedy macie wigilie klasowa?? I co przynosicie? 😁
Ja mam w czwartunio i przynosze uszka mniam 😂😂😍

ej wg dodam jeszcze rozdzialy we wtorek i czwartek (POSTARAM SIE)

a pozniej zrobie maraton swiateczny i nie pytam czy ktos chce, bo ja chce i bedzie 😂

I NAPRAWDE DZIEKUJE ZE KTOS TO CZYTA TO TAKIE TYPOWE PODZIEKOWANIA ALE FENKS 😘

I milej nocy ide czytac inne ff i jak piszecie jakies supi to piszcie mi bo nie mam juz co czytac paaa😘💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

Nikt o tym nie wie. || L. D.|| ZAKOŃCZONAOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz