37. Mieszka w Japonii?

1.8K 99 19
                                    

Co??? co? co? Powtarzalam sobie ciagle jej słowa i nie mogę w to uwierzyć.

-Halo Alex wszystko dobrze- jaką ona jest słodka.

-Jasne, a wiesz może gdzie jest teraz Olivia?- może coś od niej wyciągnę.

-Mama nie pozwoliła mi nikomu mówić, ale przyleciała tu dwa dni temu i właśnie teraz wraca do nowego domu w Tokio- co? OLIVIA MIESZKA W JAPONII?!!!

-A dlaczego tam mieszka?

-Nie mam pojęcia, ale mieszka tam z mamą, a ja tutaj z tatą i czasem nas odwiedzą.

-Dobry wieczór Alex jak się czujesz?- weszła pani pielęgniarka- Mia co ty tu robisz? Twój tata już wraca do domu. Do łóżka już- zaczęła ją wyganiać.

-To pa Alex.

-Pa Mia- posłałam jej całusa.

*************

Kiedy pielęgniarka wyszła z sali szybko ubrałam ciepłą bluzę i potajemnie wyszłam ze szpitala.
Często jak odwiedzałam Olivię widziałam jej tatę kilka razy i wiem jak wygląda.

Teraz tylko śledzić go i dowiedzieć się gdzie mieszka. Dzięki Bogu dziś wracał pieszo, szłam za nim już ze 2 kilometry. I w końcu się zatrzymał przy jakimś klubie to jakimś cudem weszłam i ja.

Czkełam na kanapie, aż w końcu się dobrze napije.
Z nudów rozglądałam się po ludziach i nie zgadniecie kogo tam widzę...

••••••••••

To ostatni rozdzial dzisiaj 😁

Jutro postaram sie napisac 5-6 😂 bo juz nie mam w zapasie

i mam taka sprawe...

KTO CHCE POGADAC NA GRUPOWYM SKYPE ALE PO SWIETACH JAKOS ?

haha dzieki za czytanie 😘

Nikt o tym nie wie. || L. D.|| ZAKOŃCZONAOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz