Bölüm 51: 'Önünüzden kim gelirse vurun!'

42.5K 2.3K 60
                                    




Yeni bölüm sizlerleee 🤗...

Yaptığınız vote ve yorumlar için çok ama çok teşekkür ederim. Beni bunlara alıştırdığınız için devam etmeniz gerekecek maalesef. Bu sebeple ve bundan sonraki bölümlere gelecek vote ve yorumları iple çekiyorum 😇.

Bölüm için bir şeyler söyleyecek olursam ne diyebilirim bilemiyorum. Ama şimdiden kendinizi bol aksiyonlu bir bölüme hazırlayın derim. Bu bölüm bir dönüm noktası sanki. Büyük savaş başlıyor gibi. Neyse daha fazla bir şey söylemeyeceğim. Okuyup görelim. Şimdi ben susuyorum bölüm konuşuyor. İyi okumalar....





***


Sevmek kimi zaman rezilce korkuludur, insan bir akşam üstü ansızın yorulur.


***






''Ne demek şimdi bu?'' Ateş okuduğu belgeleri masanın üzerine fırlatıp oturduğu sandalyeden kalktı. Geniş denilebilecek odayı turlamaya başladığında düşünceliydi.

''Hiçbir fikrim yok.''

''Dalga mı geçiyorsun benle? Oyun mu oynuyorsun? Bütün bu saçmalıkların başka açıklaması olabilir mi?'' Banka hesabından çok umutlu olan Ateş istediklerine ulaşamadığı için sinirliydi. Öyle ki Yavuz'un kendisine oyun oynamış olabileceğini bile düşünüyordu.

''Saçmalama! Babanın imzasını görmüyor musun?'' Yavuz belgelerin üzerindeki iki koca imzadan birini işaret etti. Ateş'in hala kendisine inanmadığına inanamıyordu. Ateş biraz önce kalktığı sandalyesine tekrar oturdu. Söylediklerini tekrar düşününce saçma olduğunu anlayabiliyordu. Sakin kafayla düşünüp sonrasına karar vermek en mantıklısıydı.

''Ne yapacağız şimdi peki?'' Yavuz, Ateş'in sorusuyla belgeleri tekrar eline aldı. Defalarca kez okumuştu ama mantıklı bir sonuca varamamıştı. O kadar çok emindi ki buradan bir sonuç çıkacağına ama olmamıştı. İşe yarar tek bir şey çıkmamıştı. Pes etmek yoktu Yavuz'un kitabında. Etmeyecekti de.

Banka hesapları sadece para muhafaza etmek için kullanılırdı fakat bu hesap özeldi. Paranın yanında bazı önemli olduğu düşünülen belgelerin de muhafaza edilmesi söz konusuydu.

''Bence bunlar işe yarar. Ama dilini bilen birine okutmamız gerek. Para transferi olduğu belli ama kime, nereye? Hesapların kime ait olduğunu da öğrenmemiz gerekiyor. Benim kafamı karıştıran şu isim. Boran Karahan. Hiç duydun mu?''

''Hayır. Kim olduğu hakkında en ufak bir fikrim yok.''

''Bu adamı bulmalıyız. Ondan bir şeyler çıkacaktır. Şu hesapların birer kopyasını alalım.''

''Peki, bu para ne olacak?'' Babalarının açtığı banka hesabında yadsınamayacak derecede büyük bir meblağ para da vardı Yavuz ve Ateş'in.

''Paranın belgeleri kamufle etmek için olduğunu düşünüyorum.'' Yavuz düşüncesini dile getirince Ateş hayretle genç adamın yüzüne baktı.

'' Bu meblağ kamufle etmek için biraz fazla değil mi sence de?''

''Vardır onun da bir sebebi. Onu da öğreniriz meraklanma. Para şimdilik kalsın. Şimdi gidelim artık. Sen şu kutu, kasa her neyse onu aradın mı konakta?'' Diye sordu banka müdürünün odasından çıkarken.

''Yok, bildiğim bütün kasalara baktım. Kilitli bir şey yok. Diğerlerinde de senin aradığın bir şey yok.'' Yavuz şimdi yine düşünceliydi. Bu anahtarın gizemini çözmeden rahat edemeyecekti.

AH SENDE (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin