Müjdemi isterim!!! Müjdemi isterim!!!O kadar ısrar ettiniz, yorumlar yaptınız, aklımda yokken aklımı çeldiniz. Hiç cesaretim yokken onca kitabımın arasında bir yenisini daha yazdırdınız.... Ben sizlere ne diyeyim, ben sizlere daha ne diyeyim.... Helal olsun diyeyim, helal olsun! Ama güzel oldu ya, vallahii iyi oldu. Dün geceden beri baya düşündüm, kurguladım, kafamda yazdım yazdım sildim, finalini bile yaptım artık siz düşünün diyorum...
Şimdi bu manyak ne saçmalıyor diyenleriniz de olacaktır elbet, konudan bihaber olanlar özellikle. Onları da bir aydınlatalım. Efendim malumunuz Ah Sende final yaptı ama tabii sözde. O zaman da söylediğim gibi özel bölümler gelecek demiştim. Hatta hali hazırda iki özel bölüm bile okudunuz. Neyse işte bazı okurlarım ( Canlarımmmmm <3 ) özel bölümlerimizden çok özel konuklarımızı çok sevmişler illa yazarcığım ne olursun devam et, ikinci kitabı yaz dediler, biz Arslan ve Mihri okumak istiyoruz dediler. Yok dedim, olmaz dedim. Nasıl yetişeyim dedim dedim ama kendime de okurlarıma da dinletemedim. Sonunda bir hevesle yeni bir maceraya atılmış bulundum. Evet atılmış bulundum birkaç bölüm de karalayıverdim. Baktım güzel gidiyor dedim tamam bu iş. Mihri ile Arslan'ın da çok ekmeğini yerim ben. Öyle böyle bütün gece kurguladım efendim. Ben kurguladıkça olaylar gelişti elimde olmadan size de güzel bir kitap çıkıverdi. Sabahı sabah ettim. Malumunuz bayram temizliği vakitleri bu günler, o sebeple de yazarınız biraz yoruldu ama boş da durmadı bir yandan temizlik yaptı bir yandan kafasında yazıp durdu. Şimdi de geçti bilgisayar başına size müjdeyi haber veriyor.
Kaçınız sevinecek, kaçınız heyecanlanacak bilmiyorum. Açıkçası aynı karakterler (ne kadar farklı görünse de sonuçta çıkış noktası aynı) sizlerde tekrar okuma hissi uyandırır mı bilemedim ama bu kadar kurguladıktan sonra da çöp olsun istemiyorum. Elimden geldiğince yazıp sizlerle paylaşacağım. Bu sebeple de aslında yanımda olduğunuzu beni desteklediğiniz görmek isterim. Lütfen bu konuda cesaret verici mesajlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın. Aksine olan düşüncelerinizi de paylaşabilirsiniz tabiki onlara da açığım. Yolumu sizin çizdiğinizi unutmayın. Bana yön veren sizlersiziniz.
Gelelim Mihri ile Arslan'a....
Temelde ikisinin hikayesi olsa da bu aslında Ah Sende'nin de hikayesi. Onu unutmayalım. bu noktada sizlerden birer ricam olacak. Öncelikle isim konusunda kararsızım. Aslında hiçbir fikrim yok. Anlayacağınız kitap için isim önerilerine sonuna kadar açığım. Benimle paylaşın ve bu sorunu halledelim. İkinci bir ricam ise kitabımıza bir kapak... Eğer yapabilecek birileri varsa tek bir kişi olması gerekmez birden fazla kapak da her türlü işimi görür, kitabımıza bir kapak tasarlarsa çok müteşekkir olurum... Tabi onun için önce isme karar vermemiz gerek o sebeple acele etsek fena olmaz. Benlik sorun yok en kısa zamanda bölümleri sizlerle paylaşmak için yanii... Kapak konusunda karakterlere bazı oyuncular yakıştırdım yapacak arkadaşlarım benimle iletişime geçerlerse oyuncu isimlerini paylaşırım onlara da kolaylık olabilir. Ünlü kimseleri kullanmadan tasarlayanlar da olabilir o tarz kapaklara da okeyim :)
Özetle kapak konusunda da isim konusunda da arkadaşlarım benimle iletişime geçebilirler.
Gelelim ilk bölüme. Bölümü yarın paylaşmak istiyorum. Hatta ilk iki bölümü paylaşıp reaksiyona göre bir bölüm paylaşma düzeni planlamayı düşünüyorum. Fakat şu isim ve kapak işini çözmemiz gerek. Eğer ki yarına kadar bir sonuç alamazsam, sonuç aldığım en kısa zamanda bölümler sizlerle olacak. Neden iki bölüm paylaşacaksın diyenler vardır mutlaka. Onu da bir açıklayayım. İlk bölüm Ah Sende de paylaştığım özel bölüm olarak gelecek, bir kaç düzenleme, ekleme çıkarma yahut tamamen silip yeniden yazma durumu da olabilir emin değilim. Onu paylaşmış bulunduğum için sizlerinde daha çok bölüm okumanızı istediğimden ardından ikinci bölümü de paylaşmış olacağım. Yani yine sizi düşündüğümden :)
Bir şeye daha değinmek istiyorum. Bilenleriniz vardır, bilmeyenler de öğrenmiş olacaklar bu sene okuldaki son senem ve seneye mezunum. Artık üniversite benim için bitmiş olacak çalışma vakti gelecek :) Takdir edersiniz ki benim için yoğun bir sene olacak. Bunca doluluğun arasında kitaplarıma ne kadar zaman ayırabilirim emin değilim ama sizi de asla mağdur etmek istemem. Elimden geldiğince yazıp paylaşacağım. Ah Sende'ye gösterilen ilgi umarım bu kitabıma da gösterilir... Diğer kitaplarıma da ne olur bilmem. O sebeple yazılmasını daha çok istediklerinizi de belirtirseniz onlara yoğunlaşıp isteklerinizi yerine getirmiş olurum. Onlar için de görüş belirtmeyi unutmayın ne olur :)
Son olarak birazdan yeni kitap için Ah Sende'nin altına bir karakter tablosu bırakacağım. Malum ailemiz baya bir büyüdü. Özel bölümü okuyunca ben bile şey dedim kim kimin çocuğuydu yahuu ?? Açıklayıcı bir şeyler yapacağım. Daha rahat okursunuz :)
Bu arada Ah Sende 500 bin okumaya ulaşmış. Şuan nasıl mutlu olduğumu tahmin bile edemezsiniz. Herkese bu güne kadar yanımda oldukları için çok çok çok teşekkür ederim. Seviliyorsunuz....
Daha söyleyeceğim bir şey kalmadığına gör ben artık izninizi isteyeyim. Başınızı biraz ağrıttım gibi kusuruma bakmayın. Görüş ve önerileriniz için şimdiden Teşekkürler.
Sağlıcakla kalın....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AH SENDE (TAMAMLANDI)
General FictionKor olmuş elem dağı bir semer misali sarmıştı bedenlerini... Kalp ağrıtıcı feryatlar dilleri zorluyor, bir türlü dökülmeyen vaveylalar boğaz yakıyordu. Suskunluk en sarsıcı tepkiydi. Ağzı bıçak açmıyor, kederli gözler asla kurumuyordu. Derdi veren R...