Bölüm 75'ten ALINTI

32.3K 850 58
                                    




ALINTI zamanı... Yeni bölüm cuma akşamı sizlerle.


           

***


''Az kaldı ağam. Sabrın sonu selamet inşallah.''

''O nerden çıktı şimdi? Nereden biliyorsun?''

''Gelin ağam yumuşamaya başladı da oradan biliyorum.'' Yavuz ağzındaki lokmayı çiğneyip çatalı tabağa bıraktı.

''Yumuşuyor mu? Nerden anladın? Bir şey mi dedi? '' Yavuz şaşkınlıkla Ahmet'ten gelecek cevaba odaklanmıştı. Yakın zamanda Ahsen eğer kendisini affedecekse Yavuz'un da bir şeyler planlaması gerekiyordu. Aylar sonra kavuşacaktı sevdiğine neticede öylece sıradan bir kavuşma olamazdı.

  ''Anladım işte ağam.''

''Ahmet... Yumuşasa ben bilirim hala aynı. Baksana sen gizli gizli bana yemek getiriyorsun. Bir duysa biteriz.'' Ahmet telaşla nefesini verdi. Ağası neden öyle düşünüyordu ki? Ahsen Ağa'sı o kadar cani biri değildi.

''Ağam, gelin ağam kötü biri değil ki. Hem öyle olsa geçen gece sana Alinazik yollar mı, geceler soğuk diye battaniy....'' Ahmet ağzından kaçırdıklarını son anda fark edince dilini ısırdı. Söylememesi gereken şeyler söylemişti. 'Yandın Ahmet, sen yandın' diye geçirdi içinden. Gelin Ağası duyarsa Ahmet'in de işi bitmişti.

''Ne dedin sen?''

''Yok bir şey Ağam. Bir şey demedim. İçerden beklerler beni, ben gideyim.'' Ahmet arkasını dönüp çıkacağı sırada Yavuz adamı durdurmuş, gitmesine mani olmuştu.

''Ahmet! Buraya gel! Anlat işin doğrusunu!'' Ahmet el mahkûm ağasının emrini yerine getirmek için geri dönmüştü. Kapısı açık arabanın içinde oturan adama bakıyordu elleri önünde.

''Ağam duyarsa bana da ceza verir. Kurban olayım sen bir şey duymadın. Gözünü seveyim.''

''Tamam, oğlum tamam. Sen anlat bir bakalım.'

''Ağam geçen gece sana ye diye getirdiğim Alinazik'i Gelin ağam yolladı. Kimse bilmesin sen gizlice alıp götürmüş ol dedi. Battaniyeyi de o yolladıydı, üşüme diye.''

Yavuz ağzı kulaklarına varırcasına gülerken Ahmet ağasının mutlu olmasına sevinmişti. O da onunla beraber gülüyordu.

''Bunu da o gönderdi değil mi?'' Elindeki tabağı havaya kaldırıp Ahmet'e uzattı. Ahmet evet anlamında başını sallayıp sessizce konuşmaya başladı.

''Arslan'ı yollamış. Babama bir tabak baklava götürecekmişsin Ahmet amca annem öyle söyledi dedi. Ağam duyarsa ben öldüm, ben bittim. Duymasın ağam ne olur!''

''Sen merak etme, duymaz. Tamam sen şimdi git. Al bunu da.'' Boş tabağı adama verdi. Ahmet yanından uzaklaştığında da arabanın kapısını kapatıp koltuğunu biraz yatırdı. Bu gece keyifle uyuyabilirdi. Hissediyordu yakın zamanda cezası bitecekti.


***

AH SENDE (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin