FİNAL : 'Ben sensiz kaldığım her dakika üşüyorum ki zaten'

61.9K 2.3K 388
                                    







Bu başlık altında belki de son kez - ki hiç sanmıyorum :) -  MERHABA diyorum herkese...

        O gün geldi çattı. Büyük Finalde birlikteyiz. Onca zaman yanımda olan yorum yapan, oy veren herkese sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. İnanın sizinle ve Ah SENDE ile birlikte olduğum zamanlar hayatımın en özel ve güzel zamanlarıydı. Her şey bir yana ilk defa bir şeylere başladım ve işte bu gün de bitiriyorum. Acısıyla tatlısıyla onca zaman geçirdik. Ahsen ile birlikte ağladık Leyla ile güldük. Yavuz'a aşık olduk, Berfin'e üzüldük. Ateş'e kızdık, Emirhan'la şiiri sevdik. Melekle utandık, Ali ile yükseldik... Yazdığım her bir satırın, her bir harfin bir anlamı oldu benim için. Kalbimden döküldü hepsi. Bazısı size ulaştı bazısı ulaşamadı. Bazılarınız bazı zamanlar bana kızdı, bazılarınız da her zaman ki gibi destek oldu. Herkese, her şey için minnettarım.

      Yazmada biraz acemiyim. Farkındayım ama sizinle yetiştim, sizinle öğrendim. Daha nice kitaplarımda da aynısı olacağına eminim. Sizleri çok seviyorum canım okuyucularım.

      En büyük hayallerimden biridir kitaplarımın basılıp gerçek sayfalarda okuyucuya sunulması. Kim bilir belki bir gün bir kitapçıda gezerken herhangi bir rafta karşınıza çıkar Ah Sende. Ve ben bu kitabı okumuştum dersiniz, yüzünüzde buruk bir gülümsemeyle. Ve işte o zaman benim de yanınızda olduğumu hissedebilirsiniz. Ben okuduğunuz her kelimede her cümlede yanınızda olacağım.

     Biraz veda konuşması gibi oldu ama unutmayın bu asla veda değil. Yeni maceralarımda tekrar yanımda olacağınıza eminim. Profilimden diğer kitaplarıma ulaşabilirsiniz.

      Bu akşam daha önce de söylediğim gibi son kez Ah Sende diyoruz. Ama dediğim gibi özel bölümlerle ben sizi yine rahatsız ederim.Ben etmezsem Ateş dayanmaz, Leyla susmaz gerçi. O sebeple tamamen unutmayın derim ben onları.

      Bölüm belki sizi tatmin etmeyecek bilemiyorum ama benim içime sinen bu şekildeydi. Düğünü istediğiniz gibi hayal edebilirsiniz o kısım sizde. Zaten Yavuz'un da dediği gibi 'anlatılmaz yaşanır'...


     Yazıyorsam hayallerimden...Kendinize iyi bakın, Allah'a emanet...

      Keyifli okumalar...


***


Sen benim her gece efkârım, gözümdeki yaşım, sigara dumanım.

Sen benim damardaki kanım, alnımdaki yazım, biricik aşkımsın...

Kalbimin en orta yerinde, büyük bir yangın var alevler içinde.

Hayatım sana yemin olsun bitmeyecek sevdam mezarımda bile...


***





     'Yüksek yüksek tepelere ev kurmasınlar...'

        İçli türkü söylenmeye başladığında Ahsen koca salonun ortasında tek başına sandalyede oturuyordu. Başındaki al örtü yüzünü saklamasa herkesin içinde ağlayamazdı genç kadın. Zaten o ağlamasın da kim ağlasındı? Aklına aylar öncesinde Emine Ablasının yaptığı tek kişilik kına gecesi gelince ağlamaya başlamıştı bile.

       Cansu elindeki mum dolu tepsiyle kızların başını çekiyor Ahsen'in etrafında dönüyordu. Garip bir kına gecesiydi aslında. Adı kına gecesiydi fakat etrafta bir tane bile kına yoktu. Misafirler kınanın olmadığını anlayınca şaşkınlıklarını gizleyemiyor çatal dillerini tutamıyordu.

     ''Bu nasıl kına gecesi Allah aşkına?'' Orta yaşlı kadın yanındakinin kulağına eğilip eliyle öyle boş boş dönen kafileyi işaret etti.

AH SENDE (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin