Bölüm 55: 'Vallahi romanlara konu olacak bir aşk sizinkisi'

45.7K 2.2K 100
                                    




Evet efendim bir cumartesi gecesi yeni bölümle karşınızdayım. Bölümü pazar günü paylaşacaktım ama yarın belki fırsat bulamam diye bu günden paylaşayım dedim.

İlk olarak bu bölümü yorumlarıyla beni çok mutlu eden bir okuyucuma ithaf etmek istiyorum. Yorumu okuduğumda yeni uyanmıştım ve bir müddet kendime gelemedim. O kadar samimi ve içten şeyler yazmıştı ki ciddi anlamda beni benden aldı öyle söyleyeyim. Tanımadığım biri beni nasıl bu kadar duygulandırıp mutlu etmiş olabilir diye düşündüm fakat sonra insanları tanımak için bir kaç cümlenin de yeterli olabildiğine kanaat getirdim. Tertemiz kalbin ve samimi tavrınla umarım hayatta hep gülersin kumpir delisi :) Sen kendine umutsuz şirine desen de bence hiç de umutsuzluğa kapılmaya gerek yok :D güzel kalbin bütün her şeye umut olsun @umutsuzsirinee :)

İkinci olarak şuan psikolojim o kadar kötü ki ağlamaktan gözlerim şişmiş, yüzüm gözüm bir birine girmiş durumda. Hemen kötü düşünmeyin. Bütün bunları sebebi Ayla. Evet vizyona yeni girdi ve ikinci günü izlemiş bulunmaktayım. gerçekten efsane bir film olmuş. Kim nasıl yaptıysa ellerine kollarına sağlık. Zaten gerçek bir hikaye ancak bu kadar iyi yansıtılabilirdi. İnsanın yüreğine dokunuyor resmen. Duygusal olmayanların bile elinde mendille çıkacağı bir film. Hele birazcık da duygusalsanız çeşmeler bozuluyor maalesef. Benim herkese tavsiyemdir. Vaktiniz varsa gidip izleyin derim. Pişman olmayacağınıza eminim. Filmle ilgili bir şey yazmıyorum çoğunuz izleyeceğini düşünüyorum.

Bölüme gelecek olursak... Benim yazarken çok fazla eğlendiğim bir bölüm oldu. Bu bölümü tabiki de bugün yazmadım. Bu hafta içinde tamamlamıştım. Zaten bugün bırakın bölüm yazmayı okuduğumu anlayabildiğimi sanmıyorum :D Ayla beni fena yaptı :'( 54 bölümdür Leyla'yı pek görememiştik bu bölüm gerçek Leyla ile tanışacaksınız. Yaşadıklarını atlatamamış içine kapanmıştı ve şimdi açılma zamanı :D Leyla'yı seveceğinizi düşünüyorum. Umarım yanılmam.

Ahsen ile ilgili bir şey söylemeyeceğim zaten artık her şey ortada bence :D

Melek ve Emirhan da bugün ziyaretçiniz oluyor. Bekleyenlere duyrulur...

Yavuz ve Ateş'e kafa izni verdim onlara ilişmiyoruz :D

O zaman bölüme geçelim diyorum ben :D İyi okumalar herkese :) İyi kötü yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayalım :D





***


Aşk başlamadan güzel... Kalplerde heyecan bakışlarda korku olduğu zaman güzel...


***





Leyla danışmandan Ahsen'in oda numarasını öğrenip dördüncü kata çıktı. Ateş'in 'kimse evden çıkmayacak' uyarısını göz ardı edip gelmişti hastaneye. Ahsen'in ayağını incittiğini, bütün gece hastanede kalacağını duyunca dayanamamıştı. Murat'ı Rahşan Hanım'a emanet edip gelmişti hastaneye. Ateş'in şuan eve doğru gittiğini biliyordu. Karşılaşmayacaklarına emindi hatta şansı yaver giderse Ateş evde olmadığını öğrenmeden eve dönebilirdi.

Doğru oda numarasını bulup içeri girdi. Ahsen Leyla'yı karşısında görünce çok sevinmişti. İyi olduklarını biliyordu ama o adamın ailesine gerçekten zarar vermediğini kendi gözleriyle görmesi gerekiyordu.

''Canım, iyi misin?'' Leyla genç kıza yaklaşıp ayağına dikkat ederek boynuna sarıldı. Emirhan Leyla'nın oturması için Ahsen'in yanın başındaki berjerden kalktı.

''İyiyim, merak etme sen beni.'' Leyla berjere oturunca Emirhan odada kendini fazlalık gibi hissetmişti.

''Hanımlar ben dışarıdayım. Bir şey olursa seslenirsiniz. Belki biraz dışarı çıkıp hava da alabilirim. Olmadı ararsınız.''

AH SENDE (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin