Jak odbyła się wasza pierwsza randa? #3

1.6K 70 18
                                    


Bruce Banner -

Była zima, razem z Brucem postanowiliście iść na łyżwy. Panowała bardzo piękna świąteczna atmosfera. Oby dwoje świetnie radziliście sobie na łyżwach. Ponieważ kiedyś jeździłaś zawodowo. Ale po kontuzji, już nie jeździłaś tak często jak kiedyś.

- Świetnie sobie radzisz. Jeździłaś już kiedyś na łyżwach? -zapytał Bruce.

- Kiedyś jeździłam zawodowo, ale miałam kontuzje i zrezygnowałam. - odpowiedziałaś siadając na ławce.

- Ja bym na twoim miejscu też zrezygnował, zdrowie jest najważniejsze. - powiedział z uśmiechem na twarzy.

- Zimno się już robi. - powiedziałaś.

- Idziemy na gorącą  czekoladę?- zapytał Bruce.

- Z chęcią.- odpowiedziałaś.

  Poszliście do najbliższej kawiarenki, gdzie podawali pyszną gorącą czekoladę. Bruce był trochę zmieszany, gdy się pięknie do niego uśmiechałaś.

- Ubrudziłaś się bitą śmietaną. - powiedział Bruce.

 - Gdzie? - zapytałaś.

Bruce usiadł obok ciebie, i starł delikatnie śmietanę z czubka twojego nosa. Wtedy go pocałowałaś, a on wyznał ci w końcu co do ciebie czuje. Po waszym pierwszym pocałunku, rozeszliście się do domów.


Tony Stark -

Przyszłaś z pracy do domu nie byłaś zmęczona, miałaś bardzo lajtowy dzień. Usiadłaś i oglądałaś "Gliniarzy", wtedy zadzwonił Stark. Zaprosił cię na randkę, miałaś przyjść pod siedzibę avengers. Po godzinie byłaś już gotowa, bardzo elegancko się ubrałaś. Ale jeszcze musiałaś podjechać swoim porsche pod siedzibę avegers. Po męczącej jeździe byłaś już na miejscu. Tony czekał już na ciebie przy wejściu. Zaprowadził cię do limuzyny i razem pojechaliście na jego jacht. Weszliście na jacht, usiadłaś przy stole. Uśmiechnęłaś się do Tony ' ego.

- Mam coś dla ciebie moja piękna damo. - powiedział Tony

Nie zdążyłaś powiedzieć a on wyciągnął za siebie, duży bukiet czerwonych róż. Wąchałaś je przez nie całą minutę.

- Tony one są przepiękne. - powiedziałaś.

- Bardzo się z tego powodu cieszę, że się tobie podobają. - powiedział szarmancko Tony.

  Usiedliście przy stole zajadaliście, przepyszne potrawy. Każda potrawa miała bardzo wyjątkowy smak. Nie które przypominały ci czasy twojego dzieciństwa. Nagle zaczęła grać muzyka, taka co leci na balu.

- Czy Pani chciałaby ze mną zatańczyć? - zapytał Tony.

- Oczywiście że tak. - odpowiedziałaś serdecznie.

 Tańczyliście przez długie dwie godziny. Tony Nagle przestał tańczyć i postanowił ci coś wyznać.

- Od paru dni zadaję sobie trud, żeby ci to powiedzieć. - powiedział Tony

- Powiedz teraz. - powiedziałaś z uśmiechem na twarzy.

- Kocham cię. - powiedział Tony, całując cię w usta.

- Ja ciebie też. - odpowiedziałaś cichutko, także go pocałowałaś.


Thor Odison -

Przyszedł do ciebie Thor, z niezapowiedzianą wizytą. Powiedział tobie że masz się bardzo ładnie ubrać. Bo chce ci pokazać Asgard, najpiękniejsze miejsce na ziemi. Ubrałaś jakąś lekką białą sukienkę i zrobiłaś lekki makijaż. Gdy już tam byliście, Thor oprowadzał cię po różnych miejscach. Było tak bardzo pięknie, że ani na chwilę nie mogłaś oderwać oczu. Wszystkim się tam fascynowałaś. Wszystko dla ciebie tam było ciekawe.

- Thor tu jest przepięknie. - powiedziałaś zdumiona.

- To jeszcze nie koniec niespodzianek. - powiedział Thor.

Zaprowadził cię na arenę, w której będzie walczył. Usiadłaś na widowni, nie lubiłaś jak ktoś robi komuś krzywdę. Thor odniósł kilka ciężkich obrażeń po walce. Byłaś na niego wściekła, a za razem czułaś strach.

- Czy ty jesteś człowieku normalny?! - zapytałaś z wściekła.

- Przy tobie zawsze.  - odpowiedział Thor.

- Ni sądzę. - powiedziałaś.

Opatrywałaś jego rany dokładnie, tak jak to robiłaś w szpitalu. Niczego nie pominęłaś, wszystko dokładnie opatrzyłaś. Usiadłaś obok niego, spojrzałaś mu głęboko w oczy i zapytałaś w końcu.

- Dlaczego się zachowujesz się tak, jak typowy zakochany nastolatek? - zapytałaś.

- Ponieważ jestem w tobie zakochany. - odpowiedział Thor.

Pocałował cię delikatnie w usta. Odstawił cię dopiero do domu, gdy już byłaś totalnie zmęczona i zasypiałaś w jego objęciach.


Kolejny rozdział nwm kiedy ale będzie

Marvelowe Preferencje Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz