Życzę Wesołych Świąt i Dobrego Nowego Roku.
Dla karo2013s4 ❤❤❤❤❤09.12.2017 rok.
W tym dniu Tony zabrał cię na romantyczną kolację. Nie mogło oczywiście zabraknąć alkoholu. Ta niby kolacja miała być o dwudziestej. A ty wiedziałaś, że to jest randka po prostu to czułaś. Ubierałaś się godzinami. W końcu pomogła ci Nat. Była twoją najlepszą przyjaciółką. Ubrałaś czarną dlugą sukienkę i szpilki. Makijaż był dość mocny a za razem seksowny. Wyglądałaś jak gwiazda filmowa. Po piętnastu minutach, zobaczyłaś auto Tony ego. Czekał już na ciebie. Wyszłaś z domu. Tony się na ciebie patrzył, nie mógł nic powiedzieć.
- Wyglądasz bardzo pięknie. - powiedział Tony.
- Dziękuję Panie Stark. - powiedziałaś, lekko się uśmiechając.
Tony otworzył ci drzwi od auta. Usiadłaś do auta, posyłając mu piękny uśmiech. W końcu pojechaliście na tą kolację. Odbyła się ona w najdroższej restauracji. Usiadłaś przy stoliku na przeciw Tony ego. Patrzyłaś w jego brązowe oczy. Popijaliście wino i jedliście pyszne jedzenie. W tle była nastrojowa muzyka.
- Mógłbym cię zaprosić do tańca? - zapytał Tony.
- Oczywiście. - odpowiedziałaś.
Tańczyliście przez godzinę. Poszłaś się przewietrzyć na balkon. Tony objął cię w pasie, od tyłu. Pocałował cię w usta.
- Kocham cię. - powiedział z uczuciem Tony.
- Ja ciebie też kocham. - odpowiedziałaś, równie z mocnym uczuciem.
W tej nocy zostaliście parą.14.12.2017 rok.
W tym dniu razem, poszliście na zakupy. Tony kupował bardzo drogie rzeczy. Ty byłaś tym trochę niezadowolona. Twoi rodzice nie lubili drogich prezentów. Trochę zrzędła ci mina. Jak zobaczyłaś jak Tony wchodzi do jubilera. Tony i jubiler równa się drogie rzeczy. Po trzech godzinach dopiero wyszliście z Galerii.
20.12.2017 rok.
Wstałaś bardzo wcześnie rano. Tony ubierał choinkę i dekorował dom. Ty się w tym czasie ogarniałaś. Po pół godzinie, poszłaś do kuchni. Zaczęłaś gotować różne potrawy. Nie które były wykwintne, a nie które dość skromne. Tony szukał odpowiedniego wina. Poszedł z radą do ciebie.
- Kochanie które wino, białe czy czerwone? - zapytał, całując cię w policzek.
- Zdecydowanie czerwone kochany. - odpowiedziałaś, nadal robiąc potrawy na wigilię.
Tony odstawił to wino na bok. Obejmował cię od tyłu i całował w szyję. Dzisiaj tobie nie chciał odpuścić. Wziął cię momentalnie na ręce i zniósł cię do łóżka. Zaczął się za ciebie ostro brać.24.12.2017 rok.
Już był ten najważniejszy dzień, dla każdego człowieka czyli Wigilia Bożego Narodzenia. Wystroiłaś się jak nigdy. Twoi rodzice za trzy godziny mieli przyjechać. Tony non stop marudził.
- Rose... Musimy tak spędzać tą wigilię? - marudzi.
- Tak Tony, chce ją tak spędzić. Długo już nie widziałam swoich rodziców. - powiedziałaś, malując usta czerwoną pomadką.
- A może coś teraz zrobimy. Coś razem w sypialni? - mówił przytulając cię od tyłu. Całował cię po szyi.
- Tony... Nie... - powiedziałaś, oddychając go.
- Kochanie... - powiedział Tony ze smutnym głosem.
- Nie dzisiaj proszę. - powiedziałaś, całując go w usta.
- No dobrze. - powiedział, odwzajemniając pocałunek.
- A teraz idź się porządnie ubierz. - powiedziałaś, klepiąc go po ramieniu.
Tony przebrał się w swój najlepszy garnitur. Poszedł otworzyć drzwi. Wpuścił twoich rodziców do środka. Tony opowiadał twoim rodzicom, różne dowcipy. Oni się z tego śmieli. Ty się na niego patrzyłaś jak na idiote. Jedliście potrawy, które ty oczywiście zrobiłaś. Były bardzo pyszne, wtedy przyszedł czas na dzielenie się opłatkiem. Później nadszedł czas na prezenty. Spedziliście razem piękna wigilię.
CZYTASZ
Marvelowe Preferencje
RandomWiem że jest tego dużo ale chcę zacząć. Ponieważ każdy ma inne pomysły na Preferencje. Będą du między innymi: ?Steve Rogers (Kapitan Ameryka) ?James Buchanan Barnes ( zimowy żołnierz) ? Anthony Stark ( Iron Men) ?Bruce Banner (Hulk) ?Pietro Maximoff...