Tony #1

1K 37 0
                                    

Dla xomargox

Był piękny zimowy wieczór, wychodziłaś już z pracy. Byłaś już gotowa do wyjścia, ale ostry dyżur popsuł ci plany na dzisiejszy wieczór. Przebrałaś się szybko w strój pielęgniarki, pobiegłaś do sali gdzie czekał pacjent. Wiedziałaś kto to był, ale po co mu był akurat ten szpital? myślałaś. Zaczęłaś robić mu podstawowe badania. Nie był z tego zadowolony, że nic nie mówisz.
- Bardzo piękne pielęgniarki tutaj mają. - powiedział przelotnie Tony.
- Zależy dla kogo... - dogryzłaś mu, lekko się uśmiechając.
- Dałabyś się zaprosić na małą kawę? - zapytał, robiąc oczka pieska.
- Może, ale nic nie obiecuję. - odpowiedziałaś, patrząc mu się w oczy.
- Zgoda. - powiedział, patrząc się w twoje oczy.
Gdy sytuacja zrobiła się trochę niezręczna. Odwróciłaś swój wzrok, nadal robiłaś mu badania. On nadal się na ciebie patrzył.
- Jak masz na imię? - zapytał.
- Mam na imię Gosia. - odpowiedziałaś, robiąc badania.
- Bardzo piękne imię, tak jak jego właścicielka. - powiedział Tony.
Po wszystkich badaniach, Tony mógł już sobie pójść. Gdy ty skończyłaś wszystkie swoje zadania, poszłaś w kierunku swojego samochodu. A tam stał Tony, czekający na ciebie.
- Dlaczego na mnie czekasz? - zapytałaś zaskoczona.
- Obiecałaś mi, że pójdziesz ze mną na kawę. - odpowiedział Tony.
- Niech ci będzie. - powiedziałaś z uśmiechem na twarzy.
Wsiadłaś do samochodu Tony ego. Spedziliście razem, piękny i upojmy wrażeń wieczór. Zaczęłaś z nim chodzić, on traktował cię jak księżniczkę. Na każdym waszym spotkaniu, kupował ci prezenty.

Mam nadzieje się się spodobało ❤

Marvelowe Preferencje Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz