Wanda #1

696 23 14
                                    

Dla kochanej karo2013s4 ❤❤❤

Byłaś już bardzo długo w Avengers. Miałaś bardzo dużo na głowie. A do tego jacyś nowi mieli do was dojść. Kiepsko się czułaś, byłaś bardzo przemęczona. Położyłaś się na chwile w swoim pokoju. Po godzinie się obudziłaś, uczesałaś włosy. Poszłaś w kierunku salonu. Tam już wszyscy na ciebie czekali. Był tam biało włosy chłopak i jakaś dziewczyna. Wyglądali jak rodzeństwo.
- Jak macie na imię? - zapytałaś, siadając na kanapie.
- A to jakieś przesłuchanie do cholery? - powiedział biało włosy chłopak.
- Morda w kubeł młody. - odpowiedziałaś.
- Ja jestem Wanda, wybacz mojemu bratu... On już tak ma. Ma na imię Pietro. - odpowiedziała Wanda.
- Rozumiem. Chodź gdzieś ze mną. - powiedziałaś, wstawiając z kanapy.
- Okay. - powiedziała Wanda, idąc za tobą.
Poszliście do twojego pokoju. Wanda usiadła na twoim łóżku. Patrzyła na twoje rodzinne zdjęcia, robiło jej się smutno.
- Co się dzieje? - zapytałaś, przytulając Wandę.
- Moi rodzice zginęli w Sokovi. Przez rakietę Starka. - powiedziała dławiąc łzy.
- Wszystko będzie dobrze. Mi zawsze możesz zaufać. Zawsze tobię pomogę. - powiedziałaś z troską w głosie. - Wiem że się nie przedstawiłam jestem Rose. - powiedziałaś, nadal przytulając Wandę.
Po paru dniach ty z Wandą zostaliście przyjaciółkami. Chodziliście razem na zakupy z których Pietro był nie zadowolony. Razem się śmiałyście z Pietro gdy był na was zły. To była przyjaźń nie do złamania.

Mam nadzieje że się tobie spodoba kochana 💕💕💕

Marvelowe Preferencje Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz