Na het gezellige etentje en koffie gedronken te hebben, vond Jihane dat het tijd is om naar huis te gaan. "Nu al? Het was net zo gezellig." Riep Ilham. "Haha, het was heel gezellig, maar ik moet naar huis. Het is al zo laat." "Ja, oke... ik vond het heel gezellig. Ik hoop dat we volgende keer bij jou thuis komen... om om jouw hand te vragen." En ze keek geheimzinnig naar Redouan. Jihane voelde dat haar wangen rood kleuren. "Insha'Allah." Piepte ze zachtjes. De moeder van Redouan merkte dat Jihane er zich niet lekker bij voelde en veranderde gelijk van onderwerp. "Bedankt dat je bent gekomen. Je bent altijd welkom, dat weet je he?" "Shokran. Ik zal eraan denken." Ze namen afscheid van iedereen en liepen weg. In de auto zuchtte Redouan diep. "Nou, schatje.. wat vond je van mijn familie. Was gezellig, he?" "Ja, heel leuk. Echt een hele leuke familie heb je. Beter dan ik had gedacht e het was inderdaad gezellig..... behalve jouw gewoonte!" Zei ze nadrukkelijk op de laatste woorden. "Wat heb ik weer gedaan?" Hij deed net alsof hij niet weet waar ze het over had. "Nou.. 'niet waar, schatje?', 'Ja toch, lieverd?' Komt je dat bekent voor?" "Oh, kom op. Ze letten daar niet eens op. Hakim... je moest eens weten hoe die deed met Hind. Ze zaten aan elkaar en praten heel anders dan jij denkt. Bij hun is het toch ook goed afgelopen." "Ja, schatje, maar ik moet nog wennen en ik heb echt respect voor je moeder. Bij je broers en zusjes, kan je nog net wel zo doen, maar je ouders... daar schaam ik me nog voor." Hij sloeg zijn arm om haar heen. "Schatje, maak je niet druk. Mijn moeder is gek op je. Een beetje te gek." Jihane zette een lach op. "Ik mag haar ook. Nou, breng je me nog thuis?" "Ja, tuurlijk." Hij gaf haar een kus op der voorhoofd. "Ik hou van je." Jihane besloot om er niet over te hebben. Over dat met Karim. Ze wil deze dag niet verpesten. Het was wel een van de leukste dagen en die wil ze zo laten. Morgen Insha'Allah heeft ze er wel over...
JE LEEST
struggles in love (VOLTOOID)
Romance"Ik wil dat je geniet van onze dag. Het is onze bruiloft, Jihane. Ik wil niet dat je er zo bij loopt. Laat zien dat je gelukkig bent." Hij keek haar met een scheve glimlach aan. En zij keek hem kwaad aan. Hoe kan hij dat zeggen als hij weet wat er s...