Seděl jsem u počítače a zadával do vyhledávače na Facebooku jméno Taemin. Byl to můj nový kamarád, který se mě po přestupu na novou školu ujal hned první den a pomohl mi se v novém prostředí zorientovat. Dobře, ta škola nebyla zas tak velká, ale já jsem schopný ztratit se i dvacet metrů od domu, kde bydlím.
Zmáčl jsem enter a povzdychl si při pohledu na to, co se mi ukázalo. Celý sloupec stvořený pouze z ,,Tae". Poklepal jsem nehtem prsteníčku o stůl. ,,Tae sem, Tae tam, Taemine, tak kde tě mám?"
Prohlížel jsem si všechny profily, hezky jeden po druhém, abych si byl jistý, že mi ten správný neunikne. Vždyť taky když jsem se ho ptal, jestli tady má účet, kývl na souhlas. No jestli lhal, bude moct čekat hrozivou pomstu králíčka Jeona Jungkooka.
Byl jsem téměř u konce a Taemin stále nikde.
Poslední profil, který byl nazvaný zmíněným jménem, neměl profilovou fotku. Rozklikl jsem ho. Také žádné fotky, dokonce ani nějaké informace o tom člověku, nic. To přesně by na Taemina náramně sedělo - uzavřený a nedůvěřivý k okolí.
Za nějakou hodinu, možná víc, byla moje žádost o přátelství přijata. Bingo. Je to on.
Napsal jsem mu zprávu.
Kookie: Ahoj :)
Se zatajeným dechem jsem čekal na odpověď. Naštěstí byl Taemin online, takže to nemohlo tvat víc než pět minut.
Po dvaceti minutách čekání jsem lehce zmatený z toho, že se neozývá, napsal další zprávu.
Kookie: řekl jsem ti ahoj :)
Dalších patnáct minut a on stále nic. Přestávalo se mi líbit, jak se ke mě chová, když si nevidíme do očí. A zrovna Taemin, ten hodný člověk, do kterého bych to nikdy neřekl. U kterého bych nikdy nečekal, že se bude chovat jako naprostý ignorant a neodpoví mi na pitomý pozdrav.
Odeslal jsem mu pár dalších zpráv. Třeba si mě konečně začne všímat.
Kookie: Hej, ty namyšlenej ignorante, ozvi se. Přepínám.
Kookie: vidím, že tu jsi
Kookie: to tě to tak moc baví?
Kookie: nech toho už
Kookie: je to trapný
Kookie: stejně jako tvůj obličej 🙂
Kookie: haloo
Kookie: ťuk ťuk, je někdo doma?
*zobrazeno*
Kookie: já to říkal 😉
Kookie: jen mě ignoruješ
Kookie: kolikrát ještě budu muset napsat nějaký tvar slovesa "ignorovat?"
Kookie: a to si říkáš kamarád 🙁
Kookie: nejlepší kamarád 😢
Popravdě? Už se mi z téhle jednostranné konverzace udělalo mdlo.
Kookie: no tak teda do toho
Kookie: ignoruj mě
Kookie: no jo, vyhráls
Kookie: však já tě zítra ve škole už nebudu otavovat, to se spolehni
*zobrazeno*
Počkal jsem dalších deset minut, kdyby se mi třeba uráčil odpovědět.
Jenže neuráčil, a tak jsem ze frustrovaně zvedl od počítače a šel si připravit něco k jídlu.Když jsem se vrátil do svého pokoje, sedl jsem si na postel a opřel se o stěnu. Dojedl jsem, odložil talíř na noční stolek a nastavil si budíka na mobilu, protože jsem musel ráno vstávat do školy. Tam jsem taky viděl, že mi od něj ještě nic nepřišlo. Překvapivě. Ještě jsem tedy šel vypnout počítač, pak jsem se umyl a převlékl do spacího a zachumlal se do peřin. Bylo něco kolem desáté.
Usnul jsem.
Spal jsem.
Něco mě vzbudilo. Nějaké cinknutí, jako když se rozezní rolnička. Nebo malý zvonek. Cink.
Chvíli mi trvalo, než jsem si uvědomil, odkud ten zvuk může asi tak pocházet.
Rychle jsem zvedl mobil a podíval se na něj. Někdo mi psal.
Ale když jsem viděl, kdo to byl, měl jsem co dělat, abych s tím mobilem o něco nepraštil.
Dveřofil: čaaeus kwwaaskoooóòóoo
Achjo. Zase se ožral.
Bunnyface: Jimine, běž spát. Jsi opilý.
Dveřofil: nene já nebumbaaaaall
Kookie: mám vzbudit Yoongiho, aby ti to ujasnil?
Dveřofil: neneeee Yoogioo neeeDveřofil: dddoobjooouuu
Jimin sice byl můj hyung, ale ve skutečnosti jsem to byl já, kdo se z nás dvou choval aspoň trochu dospěle.
Odložil jsem mobil a po chvíli znovu usnul.
Byl jsem překvapený, když mě opět vzbudilo to cinknutí. Proboha živýho. Který magor mi píše dvě a půl hodiny po půlnoci?
Podíval jsem se na displej mobilu, který z toho šoku přistál na mém obličeji. Pak jsem ho zvedl a podíval se znovu.
No konečně.
Byl to on. Rozklikl jsem zprávu.
A pak jsem ztuhl mírným šokem.
Tae: Klidni hormony a nejdřív mi laskavě řekni, kdo sakra jsi.
Sušenky moje 😄🍪
snad jsem vám nepoškodila oči 🤤
😅
Love u 😗
ČTEŠ
Stay - BTS Vkook texting
FanfictionCo se může stát, když napíšete nesprávnému člověku? !!! ~Násilí~ ~Sexuální scény~