Hobi's pov:
Šel jsem pomalu za hlasem, který se ozýval z některé z blízkých ulic a rezonoval mi v uších jako kledba. Zatímco Yoongi pořvával jako splašený pavián, přičemž mi nezapomněl nadávat do kreténů a podobných nechvalných existencí, já si dlaní setřel potůček, co se mi vyronil z očí.
Neběžel jsem za ním. Jen jsem šel, aniž bych věděl, kam, a aniž bych tušil, proč. Copak to má ještě cenu? Když já jeho miluju, ale on mě ne, tak co je to pak za důvod ke snaze?
Yoongi vykřikl do světa, že někdo něco zkazil. Svěsil jsem hlavu a ačkoli mě zřejmě nikdo nesledoval, pokusil jsem se mít tvář schovanou pod závojem hustých, kučeravých vlasů. Nejsem blbej, vím, že mluvil na mě.
Jeho řev ale náhle ustal. Bylo mi to divné. Co když se mu něco stalo? Kdyby ano a já se ho aspoň nepokusil zachránit, nikdá bych si to neodpustil.
Rozeběhl jsem se směrem, odkud jsem se domníval, že Yoongiho hlas šel, a párkrát jsem si málem rozbil jánevím co všechno, než jsem zaslechl jiný povědomý hlas křičet snad ještě hlasitěji a intenzivněji, než Yoongiho.
"Vypadni odtamtud, ty zatracenej magore!"
To byl Namjoon.
Proběhl jsem další uličkou a vynořil se na té, kde bydlel Namjoon a kde Yoongi stál uprostřed cesty, nehnutě, jako socha, hypnotizujíc pohledem Jina, který stál na prahu Joonova domku a jen na něj zděšeně zíral.
Najednou mi cosi padlo do oka. Cosi velkého.
Doprdele, náklaďák!
Rozeběhl jsem se za tím, kdo si ukradl moje srdce, a v duchu řval na tu pojízdnou obludu, ať zastaví.
Pět metrů.
Běž. Nezastavuj se.
Tři metry.
Dýchej. To zvládneš. Ale dýchej rychle. A hlavně hejbi zadkem.
Dva metry.
Sešlápl jsem z chodníku a natáhl paže před sebe.
Chyběl už jen poslední metr, když jsme oba padali na stranu od dráhy náklaďáku. Chytil jsem Yoongiho za hlavu, aby se mu nic nestalo, protože pád hlavou na beton asi taky není dvakrát lákavá vyhlídka, a v okamžiku, kdy jsem svou hlavou dopadl do mezírky nahoře mezi jeho paží a hrudníkem, jsem na své noze ucítil, že velkolepost tohohle manévru si sebrala svou daň.
Každopádně náklaďák si to vesele trajdál dál, jakoby teď málem nezabil Yoongiho a jakoby mi nepřejel nohu.
ČTEŠ
Stay - BTS Vkook texting
FanfictionCo se může stát, když napíšete nesprávnému člověku? !!! ~Násilí~ ~Sexuální scény~