86. Unknown again

877 89 6
                                    

Tae's pov:

"Rychleji!" zvolal Kookie. "Tae, rychleji! A víc! Chci víc!"

Přidal jsem na přírazech a cítil, jak mi po tvářích stéká pot. Jak se okolo mě Kookie stahuje. Jak o sebe naše ťela mlaskavě pleskají a ten krásný pocit, když jsem byl zase v něm.

Zpomalil jsem a nasadil tak mučivé tempo.

"Ta-e" zasténal a sám přirazil naproti. "Prosím."

Usmál jsem se a líbl ho zezadu na krk. "Tak jo."

Odtáhl jsem se od něj a pomalu z něj svůk penis vysouval, ale jen natolik, aby v něm zůstala aspoň půlka žaludu.

"T-Ta-e."

Přirazil jsem až po kořen.

"Tae!"

Naklonil jsem se k jeho uchu, kousl ho a užil si jeho další slastný vzdych.

"Chtěls to tvrdě," pošeptal jsem mu, "máš to tvrdě."

Kookie se usmál a naklonil se pro polibek. S radostí jsem mu vyhověl.

"Miluju tě," řekl mi svýma očima a "nepřestávej" zase slovy.

"Děkuju," pronesl jsem a snažil se, aby to znělo svůdně. Jungkook se však zašal smát.

"Za co? Myslíš za povolení pářit se se mnou?"

Jednou rukou jsem ho chytil za ten jeho dokonalý zadek a druhou mu přejížděl všude po těle, kam jsem dosáhl.

"Pářením bych to nenazýval. Nejsi samička."

"A... jak... tedy?" zajímal se mezi steny, protože jsem pokračoval v přírazech.

"Třeba šoustáním, to je jedno. A ticho už, lásko, nebo zapomenu, že se mám udělat."

O pár minut později jsme ležíc vedle sebe vydýchávali svůj orgasmus.

"Miluju tě," řekl Kookie. Než jsem stačil odpovědět, uslyšel jsem z druhé strany zvuk mobilu. Někdo mi volal.

S omluvným výrazem jsem se zvedl.

A vzal to.

Neznámé číslo...

Stay  - BTS Vkook textingKde žijí příběhy. Začni objevovat