9. Friends

2.1K 225 11
                                    

Zatracenej Taemin. Proč mi to nedošlo už dřív? Ti dva se znají. A pokud to mohu posoudit, tak velice dobře. Taemin by se nebavil s někým, koho by nechtěl dobře poznat, takže pokud se kamarádí s tou existencí, se kterou si píšu....

Lehl jsem si na postel a zavřel oči. Zatracenej Taemin. On musel o téhle aféře vědět. Proč by se jinak choval tak, jak se chová?

Z hlubokého a ničehonedosahujícího rozjímání mě vytrhlo cinknutí mobilu oznamující, že přišla nová zpráva.

Tae: děje se něco, Kookie, že neodepisuješ?

Kookie: ty

Kookie: ty znáš Taemina?

Tae: ach, vlastně mi mělo dojít, že ho nejspíš znáš, když sis mě s ním spletl

Tae: ano, znám ho

Zhluboka jsem se nadechl a napsal něco, co se mi psalo velice těžce, ale zároveň to přinášelo jakýsi druh úlevy, spočívající v odstranění velikého kusu zátěže, která se mi houpala na srdci.

Kookie: víš co? Nebudu to řešit. Oba ho teda známe, což je fajn 🙂

Kookie: řekni mi aspoň, jak se jmenuješ ty? Aspoň příjmení.... prosím 🙁

Tae: promiň, ale to ti nepovím 😋

Kookie: králíček smutně kouká.... prosím 🐰😯

Tae: králíček se může koukat jak chce, stejně mu to nepomůže 😃

Kookie: no tak fajn... aspoň mi pověz něco o sobě 🙂

Tae: přestaň používat sarkastický smajlíky

Kookie: ????

Tae: "🙂"

Kookie: 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

Tae: no, každopádně by ti teď mělo atačit vědět, že se znám s Taeminem 😉

Tímle sis, milej zlatej, teď nejspíš vykopal hrob.

Kookie: a koho dalšího znáš?Aspoň lidi na facebooku

Tae: tohleto ti snad říct můžu

Tae: tak třeba

Tae: Yoongi Thesugar, Onion is enemy, nebo IGN Jams.....

Kookie: hádám, že je narozdíl ode mě znáš osobně

Tae: narozdíl od tebe?

Aj. Jaksi jsem vám zapomněl zmínit, že jsem se z lidí, které mám v přátelích na facebooku, většinou ani nepotkal. Jen pokec, nic víc nikdy nebylo. Sakra, já vím, že jsem s tímhle naprostý idiot a jak je to nebezpečné a tak dále a tak dále.

Tak třeba Jimin. Tvrdil, že chodí na stejnou školu, jako já, už se ovšem neobtěžoval mě informovat o tom, do jakého ročníku. Nebo Yoongi. On a Jimin se znají, podle všeho jsou to i dobří přátelé, takže taky musí být odsud.

Jak je sakra možné, že jsem ty dva v nikom, koho jsem za celé dva měsíce, co jsem sem nastoupil, potkal, nepoznal?

Překlikl jsem na profil Jimina a rozklikl fotky. Často na nich měl velice roztomilý úsměv, takový přátelský, a ve smíchem zúžených očím se mu odrážela nevinnost.

Neměl jsem ani páru, kde jsem se s ním mohl setkat. Nepoznal jsem ho.

Pak jsem si našel profil Yoongiho. Fotky. Ten jich ale má! Páni, z něj by mohl být fotograf. Našel jsme jednu jeho selcu.

Málem mě opustila duše. Tohohle jsem poznal. Byl z té osmičlenné party. Byl to ten menší kluk s otráveným výrazem, který byl tak roztomilý, že by mnohonásobně překonal i pejska Boo.

Stay  - BTS Vkook textingKde žijí příběhy. Začni objevovat