14. Kiss?!

1.9K 178 40
                                    

Kookie's Pov

Uslyšel jsem vedle sebe funivý smích. Zděsil jsem se, protože to znamenalo, že mi zas nějaký tupec kouká přes rameno.

Vystrašeně jsem pohlédl na plavovlasého kluka vedle sebe, který byl ke mně nakloněný a pohled mi oplácel.

Podíval se mi na rty. Zůstal na nich pohledem viset dobrou minutu. Minimálně.

Pohlédl mi znova do očí a trochu se přiblížil.

Ztuhl jsem. Ani jsem se proto neodtáhl. Opravdu to chce udělat? Co když to udělá a Tae to uvidí? Co pak?

Teď mi koukal znova na rty. A já pohledem sklouzl k těm jeho. Čekal jsem, co udělá, a doufal jsem, že to nic nebude, poněvadž kdyby tohle viděl Tae, asi by mi tuhle interakci nikdy neodpustil.

Zíral jsem na jeho rty. Prostě - prostě jsem na ně zíral. Měl je moc lákavé. Jenže tohle nešlo. Co by na to-

Nestihl jsem dokončit myšlenku.

Políbil mě. Zprvu to bylo příjemné, ale pak na mě dopadla tíha reality a já si uvědomil, že ani nevím, s kým se líbám.

Neudržel jsem slzy. Vzal jsem ho za triko a prudce ho odstrčil. Tohle by nešlo.

Chtěl jsem se mu omluvit za to, že se kvůli mně bouchl o sloup, ale to jsem nezformuloval. Byl jsem na něj naštvaný. Dal mi pusu, kterou jsem chtěl dostat od Taeho. Ne od něj.

Pak se má pusa začala pohybovat a říkat slova, která byla nejhoršími, co jsem komu kdy řekl.

"Nechci, aby mě líbal nějaký zbytečný, politovánihodný, křivooký buzerant!"

Po těch slovech jsem se otočil a vyběhl ven z kavárny. Mířil jsem domů. Přes slzy jsem málem neviděl na cestu, prostě jsem běžel. Chtěl jsem být co nejdál.

Konečně jsem doběhl. Vešel jsem dovnitř a zamířil do svého pokoje. Sedl jsem si na kraj postele, kolena přitlačil k tělu, hlavu zachumal a třásl se vzlyky.

Co na mi na to pak řekne Tae?

Koukl jsem se na mobil. Byl online, ale nepsal mi. Asi je ještě v kavárně s ostatními kluky. Možná se právě hádá s tím idiotem, co mě políbil. Upřímně bych byl radši, kdyby mě bránil přímo na místě, ale to už bylo pozdě.

Cítil jsem nutkání se mu omluvit.

Kookie: moc, moc, strašně moc se ti omlouvám

Kookie: nechtěl jsem, aby mě ta ichtylská vypatlaná hlava líbala

Kookie: snad mi to odpustíš 😢

Kookie: mám tě rád😢

Kookie: prosím odepiš😢

Kookie: vím, že jsi tady😭

Kookie: a jo, budu ti posílat milion krátkých zpráv

Kookie: dokud mi něco nenapíšeš

Kookie: nechtěl jsem tě naštvat😢😭

Kookie: omlouvám se ❤

Zobrazeno

Stay  - BTS Vkook textingKde žijí příběhy. Začni objevovat